Praten tegen een voice assistent, doe jij dat weleens?

“Hey Google, vergoedt Zilveren Kruis ook een mindfulness cursus?”

Het lijkt soms ver weg, maar praten tegen je telefoon of slimme speaker in huis wordt tegenwoordig vaak gedaan. Om de lampen aan te doen, grappige weetjes op te zoeken of om een serieuze vraag te stellen.

Ook Zilveren Kruis onderzoekt de mogelijkheden van deze technologie. We noemen dit ook wel: voice technologie. Ik ben Steven en ik ben binnen Zilveren Kruis bezig met de vraag: wat verwachten klanten van ons random voice technologie? Zo kan je sinds kort via Google assistent de meest gestelde vragen vinden aan Zilveren Kruis! Maar is dat wat jij als klant wil?

Ik ben daarom benieuwd: Waarom maak jij wel of geen gebruik van een voice assistent? En als jij naar gezondheid en je zorgverzekering kijkt, wat zou jij bespreken met een voice assistent?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Ja ik maak gebruik van een voice assistent op mijn pc, laptop, tablet en mobiel. Ook voor de tv is de voice assistent een uitkomst. YouTube werkt er ook prima mee. 

    Voor mijn gezondheid zou ik bij  vragen  een voice assistent kunnen gebruiken.

    Wel kijken mensen je vreemd aan als je via je mobiel op Google foto's naar je legitimatiebewijs vraagt. :-)  Nog lang niet iedereen beschouwt dit als normaal.

Reactie
  • Offline

    Ja ik maak gebruik van een voice assistent op mijn pc, laptop, tablet en mobiel. Ook voor de tv is de voice assistent een uitkomst. YouTube werkt er ook prima mee. 

    Voor mijn gezondheid zou ik bij  vragen  een voice assistent kunnen gebruiken.

    Wel kijken mensen je vreemd aan als je via je mobiel op Google foto's naar je legitimatiebewijs vraagt. :-)  Nog lang niet iedereen beschouwt dit als normaal.

Onderliggend
Geen gegevens