Praten tegen een voice assistent, doe jij dat weleens?

“Hey Google, vergoedt Zilveren Kruis ook een mindfulness cursus?”

Het lijkt soms ver weg, maar praten tegen je telefoon of slimme speaker in huis wordt tegenwoordig vaak gedaan. Om de lampen aan te doen, grappige weetjes op te zoeken of om een serieuze vraag te stellen.

Ook Zilveren Kruis onderzoekt de mogelijkheden van deze technologie. We noemen dit ook wel: voice technologie. Ik ben Steven en ik ben binnen Zilveren Kruis bezig met de vraag: wat verwachten klanten van ons random voice technologie? Zo kan je sinds kort via Google assistent de meest gestelde vragen vinden aan Zilveren Kruis! Maar is dat wat jij als klant wil?

Ik ben daarom benieuwd: Waarom maak jij wel of geen gebruik van een voice assistent? En als jij naar gezondheid en je zorgverzekering kijkt, wat zou jij bespreken met een voice assistent?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Hallo, ik wil graag mijn mening geven betreft de voiceover assistent. Ik heb een spraakprobleem en ik maak bijna nooit gebruik van een voice over. Brengt nog meer spanningen mee waardoor er nog mee druk op mijn spreken komt. Voor mensen met een handicap zou het goed zijn om een keuze menu aan te maken of dat ze zelf wat kunnen typen.

Reactie
  • Offline

    Hallo, ik wil graag mijn mening geven betreft de voiceover assistent. Ik heb een spraakprobleem en ik maak bijna nooit gebruik van een voice over. Brengt nog meer spanningen mee waardoor er nog mee druk op mijn spreken komt. Voor mensen met een handicap zou het goed zijn om een keuze menu aan te maken of dat ze zelf wat kunnen typen.

Onderliggend
Geen gegevens