Praten tegen een voice assistent, doe jij dat weleens?

“Hey Google, vergoedt Zilveren Kruis ook een mindfulness cursus?”

Het lijkt soms ver weg, maar praten tegen je telefoon of slimme speaker in huis wordt tegenwoordig vaak gedaan. Om de lampen aan te doen, grappige weetjes op te zoeken of om een serieuze vraag te stellen.

Ook Zilveren Kruis onderzoekt de mogelijkheden van deze technologie. We noemen dit ook wel: voice technologie. Ik ben Steven en ik ben binnen Zilveren Kruis bezig met de vraag: wat verwachten klanten van ons random voice technologie? Zo kan je sinds kort via Google assistent de meest gestelde vragen vinden aan Zilveren Kruis! Maar is dat wat jij als klant wil?

Ik ben daarom benieuwd: Waarom maak jij wel of geen gebruik van een voice assistent? En als jij naar gezondheid en je zorgverzekering kijkt, wat zou jij bespreken met een voice assistent?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Ik klets zeker wel tegen mijn telefoon, maar ik zie vooralsnog de toegevoegde waarde t.a.v. mijn zorgverzekering nog niet direct. Doorgaans moet je al snel inloggen op je eigen account om een afdoende antwoord te krijgen als het om vergoedingen gaat, omdat eerst bekeken moet worden hoe je verzekerd bent (AV, restitutie of natura, etc.).

Reactie
  • Offline

    Ik klets zeker wel tegen mijn telefoon, maar ik zie vooralsnog de toegevoegde waarde t.a.v. mijn zorgverzekering nog niet direct. Doorgaans moet je al snel inloggen op je eigen account om een afdoende antwoord te krijgen als het om vergoedingen gaat, omdat eerst bekeken moet worden hoe je verzekerd bent (AV, restitutie of natura, etc.).

Onderliggend
Geen gegevens