Hero Image

Waarom ben jíj Meedenker?

Wij zijn heel blij met onze Meedenkers! Dankzij jullie hebben wij een goed beeld over hoe klanten over onze producten en diensten denken en wat ze ervan vinden. En dankzij jullie ideeën en input kunnen wij met collega’s uit de organisatie in gesprek om onze producten en diensten te verbeteren.

Wij zijn benieuwd; waarom ben jíj Meedenker?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Het Zilveren Kruis kan niet zien of, wanneer een patiënt bijv. voor controle wordt opgeroepen door een haar/hem behandelend arts, dit bezoek niet via een telefoongesprek of via de mail ook had gekund. Zo heb ik een auto immuunziekte waarvoor een arts mij op visite liet komen in Utrecht, een reistijd van 3/4 uur voor mij (maal 2 dus). De vraagwas of het goed ging, waarop ik ja antwoordde. Ik chargeer nu wat maar in de kern kwam het daarop neer. Hoeveel geld had een telefoontje of een mailtje gescheeld? Gebeurt dit eenmaal, 10 maal of honderd maal per dag? 

    Kort gezegd, hoeveel geld kan op deze manier bespaard worden?

    Nog een: ten bate van mijn ziekte moet ik met enige regelmaat naar mijn arts in Utrecht. Een bepaalde medicatie kan ik niet via mijn eigen apotheek in mijn woonplaats krijgen, maar moet ik bij de apotheek van het ziekenhuis in Utrecht halen. Probeer er dan één afspraak van te maken.

    Ik denk dat er nog wel tig andere voorbeelden zijn, die kostenbesparend zijn.

  • Hi  ,

    Als ik het goed begrijp denk jij graag mee om zo te kijken hoe we kosten kunnen besparen. Heb je het gevoel dat je genoeg ruimte krijgt om dit te doen?

Opmerking Onderliggend
Geen gegevens