Hero Image

Waarom ben jíj Meedenker?

Wij zijn heel blij met onze Meedenkers! Dankzij jullie hebben wij een goed beeld over hoe klanten over onze producten en diensten denken en wat ze ervan vinden. En dankzij jullie ideeën en input kunnen wij met collega’s uit de organisatie in gesprek om onze producten en diensten te verbeteren.

Wij zijn benieuwd; waarom ben jíj Meedenker?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Beste Joann,

    Ik heb vanmorgen de aandacht gevraagd omdat ik, helaas, uit ervaring heb gemerkt dat zelf goed in de gaten houden of afspraken met specialiseten in een ziekenhuis (in combinatie met een bezoek aan de apotheek van dat ziekenhuis) niet gechecky wordt of door de specialist of de apotheek de meest efficiente (lees kostenbesparende) weg wordt gekozen.

    Ik val terug op mijn eigen meegemaakte voorbeelden: als ik bij wijze van spreken op 25/10 een consult heb met mijn specilist , maar ik moet mijn medicatie echt afhalen op 17/10 betekent dat, dat ik tweemaal heen en tweemaal terig moet rijden van mijn woonplaats richting ziekenhuis ofwel totaal zo'n 130 km. Kan dit niet kortgesloten worden zodat een combibezoek mogelijk is.

    Als er geen nieuwe onderzoeken zijn geweest, dan wel de onderzoeken geven aan dat voorlopig de patiënt geen nieuwe onderzoeken meer behoeft, waarom dan de afspraak niet telefonisch? Endat voor alle ZK klanten misschien wel 20 keer per dag. Hoeveel geld is daarmee gemoeid?

    Dat is de kern van mijn betoog: U als ZK zietdit niet, kunt nauwelijks sturing hier aan geven, maar ukunt wel uw patiënten met een brief of mails (herhalen svp) duidelijk maken dat ookzijeen verantwoording hebben in kostenbeheersing. 

  • Hi  

    Bedankt voor je reactie en dat je dit met ons deelt. Vanuit Zilveren Kruis proberen we zeker samen met de zorgsector en verzekerden te kijken naar welke zorg ook digitaal of telefonisch geleverd kan worden en dit soort ervaringen spelen daar zeker een rol in en zijn daarom heel waardevol om te horen. 

Opmerking Onderliggend
Geen gegevens