Hero Image

Chatten met onze chatbot: alle informatie in beeld of zelf uitklappen?

Onze chatbot helpt je met vragen over je vergoeding. Dat is meestal veel informatie. Daarom onderzoeken we wat onze klanten het prettigst vinden. Alle informatie meteen in beeld of kopjes die je zelf kunt uitklappen?

Log in en stem. En deel in de reacties waarom die versie jouw voorkeur heeft.

Klik op de afbeeldingen om ze groter te maken.

 

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Wat is eigenlijk het nut van een chatbots? Al vaker gezegd dat analfabeten / laag geletterden / nieuwkomers de boot kunnen missen. Het is misschien toekomstmuziek voor jongere goed opgeleiden personen (maar die zijn meestal gezonder dan de 70 plussers (uiteraard zijn er uitzonderingen). Ik denk werkelijk dat jullie moeten nadenken hoe jullie pallet van klanten kunt bedienen. Misschien is een chatbots een uitkomst waar een deel van de klanten lyrisch naderen maar ik zie niet direct de toegevoegde waarde.

Reactie
  • Offline

    Wat is eigenlijk het nut van een chatbots? Al vaker gezegd dat analfabeten / laag geletterden / nieuwkomers de boot kunnen missen. Het is misschien toekomstmuziek voor jongere goed opgeleiden personen (maar die zijn meestal gezonder dan de 70 plussers (uiteraard zijn er uitzonderingen). Ik denk werkelijk dat jullie moeten nadenken hoe jullie pallet van klanten kunt bedienen. Misschien is een chatbots een uitkomst waar een deel van de klanten lyrisch naderen maar ik zie niet direct de toegevoegde waarde.

Onderliggend