Hero Image

Chatten met onze chatbot: alle informatie in beeld of zelf uitklappen?

Onze chatbot helpt je met vragen over je vergoeding. Dat is meestal veel informatie. Daarom onderzoeken we wat onze klanten het prettigst vinden. Alle informatie meteen in beeld of kopjes die je zelf kunt uitklappen?

Log in en stem. En deel in de reacties waarom die versie jouw voorkeur heeft.

Klik op de afbeeldingen om ze groter te maken.

 

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Zolang de laatste vraag van de chatbot maar is "wil je met een medewerker chatten?" vind ik het prima. Het helpt als de chatbot iets aan intelligentie heeft.
    "Hoe moet ik opzeggen?" Chatbot: "Begrijp ik goed dat u uw pakket wilt uitbreiden?" 
    "Hoeveel behandelingen fysiotherapie per jaar?" Chatbot: "Begrijp ik goed dat u uw pakket wilt uitbreiden?" 
    "Vanaf welk pakket is xxx verzekerd?" Chatbot: "Begrijp ik goed dat u uw pakket wilt uitbreiden?" 

Reactie
  • Offline

    Zolang de laatste vraag van de chatbot maar is "wil je met een medewerker chatten?" vind ik het prima. Het helpt als de chatbot iets aan intelligentie heeft.
    "Hoe moet ik opzeggen?" Chatbot: "Begrijp ik goed dat u uw pakket wilt uitbreiden?" 
    "Hoeveel behandelingen fysiotherapie per jaar?" Chatbot: "Begrijp ik goed dat u uw pakket wilt uitbreiden?" 
    "Vanaf welk pakket is xxx verzekerd?" Chatbot: "Begrijp ik goed dat u uw pakket wilt uitbreiden?" 

Onderliggend
Geen gegevens