Hero Image

Chatten met onze chatbot: alle informatie in beeld of zelf uitklappen?

Onze chatbot helpt je met vragen over je vergoeding. Dat is meestal veel informatie. Daarom onderzoeken we wat onze klanten het prettigst vinden. Alle informatie meteen in beeld of kopjes die je zelf kunt uitklappen?

Log in en stem. En deel in de reacties waarom die versie jouw voorkeur heeft.

Klik op de afbeeldingen om ze groter te maken.

 

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Indien alleen het eerste informatie item wordt getoond, ga ik ervan uit dat de aanbieder vindt dat daarmee het belangrijkste onderdeel is toegelicht. De kans bestaat dat men dan niet meer verder leest, hoewel de overige info items ook belangrijke info bevatten. Dus m.i. de tekst integraal tonen en aan de lezer overlaten wat hij "overslaat' , danwel tot zich neemt.

Reactie
  • Offline

    Indien alleen het eerste informatie item wordt getoond, ga ik ervan uit dat de aanbieder vindt dat daarmee het belangrijkste onderdeel is toegelicht. De kans bestaat dat men dan niet meer verder leest, hoewel de overige info items ook belangrijke info bevatten. Dus m.i. de tekst integraal tonen en aan de lezer overlaten wat hij "overslaat' , danwel tot zich neemt.

Onderliggend
Geen gegevens