Openingstijden duidelijk vermelden bij chatten vanuit app

Wat is het idee?

omdat blijkbaar alles tegenwoordig op de telefoon moet, gisteren toch maar de app gedownload. Omdat telefoon lange wachttijd gaf, geprobeerd via de altijd leuke chatbot, maar die kon me het antwoord niet geven (zoals zo vaak, want die is alleen maar geleerd om je naar een webpagina door te verwijzen, en jullie klanten zijn niet gek, die kunnen dat meestal zelf ook wel vinden, dus de vraag ligt meestal dieper). Maar dan krijg je de melding dat jullie "uiterlijk binnen 2 uur reageren". Nou het was gisteren om 16:41, en ik kreeg vanmorgen om 8:52 antwoord.....overigens netjes met excuus dat het deze weken druk is: begrijpelijk, maar waarom komt er niemand bij jullie op het idee om die automatische melding aan te passen? kleine moeite, en voorkomt bij ons veel ergernis en tijdverspilling

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hoi J-W,

Ik heb je idee besproken met mijn collega’s. Je wil bij het chatten in onze app zien wanneer je een reactie kan verwachten. In een drukke periode kreeg je later reactie dan we in de chat aangaven.

We onderzoeken of we de tekst bij drukte aanpassen.
We kijken eerst hoe vaak we later reageren dan we aangeven. Als dat vaak voorkomt, dan willen we de tekst aanpassen.

Heb je nog vragen? Dan hoor ik graag van je.

Hartelijke groet,
Halco

Bovenliggend
  • Hoi J-W, 

    Dank voor het delen van jouw idee.

    Als je chat met een medewerker, dan krijg je de melding dat we ‘uiterlijk binnen 2 uur reageren’. Begrijp ik goed dat je wilt dat we daarbij ook de openingstijden vermelden? Zodat duidelijker is dat die 2 uur geldt binnen de openingstijden? En dat je daardoor soms de volgende dag reactie krijgt?

  • Offline als antwoord op Halco - Zilveren Kruis

    hallo Halco, dat is ook een optie, in het excuus dat ik kreeg werd daar overigens niet over gesproken, dus ik ging er eigenlijk beetje van uit dat de chatmedewerkers tot 's avonds 20 of 22 uur doorwerken, omdat dit ook vanuit huis gedaan kan worden, daarom had ik niet aan openingstijden gedacht (net als bij telefonisch contact, dat kan vaak 's avonds ook). Maar dan helpt het inderdaad om de melding aan te passen bijvoorbeeld naar "uiterlijk binnen 2 (kantoor)uren, en binnen de openingstijden"

Opmerking
  • Offline als antwoord op Halco - Zilveren Kruis

    hallo Halco, dat is ook een optie, in het excuus dat ik kreeg werd daar overigens niet over gesproken, dus ik ging er eigenlijk beetje van uit dat de chatmedewerkers tot 's avonds 20 of 22 uur doorwerken, omdat dit ook vanuit huis gedaan kan worden, daarom had ik niet aan openingstijden gedacht (net als bij telefonisch contact, dat kan vaak 's avonds ook). Maar dan helpt het inderdaad om de melding aan te passen bijvoorbeeld naar "uiterlijk binnen 2 (kantoor)uren, en binnen de openingstijden"

Onderliggend