Beter inzicht in kosten

Voormalig community-lid

Wat is het idee?

Vandaag ontving ik via de mail bericht dat er een rekening voor mij klaar staat die binnenkort automatisch wordt afgeschreven. Via de link ben ik op mijn mobiel naar deze rekening gegaan en het bleek dat deze bestond uit een 4-tal declaraties van / voor zowel mijzelf als mijn vrouw. Via zowel de mobiele site als via de app zag ik steeds dezelfde beschrijving:

  • Omschrijving: Medicijnen (geneesmiddelen)
  • Ingediend door: Zorgverlener

Uit deze beschrijving kan ik echter niet opmaken om welke geneesmiddelen het gaat en om welke zorgverlener. Via de desktopsite blijkt deze informatie echter wel beschikbaar te zijn, zowel de omschrijving van het medicijn als de Zorgverlener.

Mijn idee is dus om ook deze informatie via de mobiele site en de app beschikbaar te maken óf om een link toe te voegen naar waar deze informatie wel inzichtelijk is.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Onze collega Cynthia is in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Denk je ook mee?

Bovenliggend
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Beste Rogier,

    Ook ik wil hier graag even op reageren.

    In de e-mail van ZK inzake een verzoek om een rekening te betalen wordt slechts het bedrag vermeld met tevens het veroek om een betalingskenmerk te gebruiken om de verwerking gemakkelijker te maken.

    Tot zover prima.

    Wat echter ontbreekt is de specificatie van die kosten.

    Is het nu echt zo moeilijk om die ook in die mailt aan te geven ??

    Nu moet ik verplicht naar de website van ZK, eerst weer die verdomde cookies wegklikken en vervolgens met digid inloggen enz. enz.

    Om de verwerking van die kosten voor de clienten van ZK gemakkelijker te maken dus het verzoek om die direct in de betreffende mail te vermelden.

    Vriendelijke groet !

Opmerking
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Beste Rogier,

    Ook ik wil hier graag even op reageren.

    In de e-mail van ZK inzake een verzoek om een rekening te betalen wordt slechts het bedrag vermeld met tevens het veroek om een betalingskenmerk te gebruiken om de verwerking gemakkelijker te maken.

    Tot zover prima.

    Wat echter ontbreekt is de specificatie van die kosten.

    Is het nu echt zo moeilijk om die ook in die mailt aan te geven ??

    Nu moet ik verplicht naar de website van ZK, eerst weer die verdomde cookies wegklikken en vervolgens met digid inloggen enz. enz.

    Om de verwerking van die kosten voor de clienten van ZK gemakkelijker te maken dus het verzoek om die direct in de betreffende mail te vermelden.

    Vriendelijke groet !

Onderliggend
Geen gegevens