Wat is het idee?
In januari jl. belde ik Zilveren Kruis voor een bepaalde vraag. Ik kreeg aan het einde van het gesprek de vraag of ik het op prijs zou stellen een bloemetje te krijgen van ZK omdat ik al zo lang klant van hen ben.
Ik heb ja gezegd want was benieuwd naar wat er op het kaartje zou staan. En ja hoor daar staat op Beste Mevrouw......
Omdat we erg blij zijn met u als klant bieden we u deze bloemen aan.
Klantenservice Zilveren Kruis
Mijn moeder en zus zijn al veel langer bij ZK en hebben geen bloemetje gehad en zitten daar ook totaal niet op te wachten. Sterker nog wij vinden met ons drietjes dat het te zot voor woorden is dat ik een bloemetje krijg omdat ze blij zijn mij als klant te hebben. Ik kan mij dit niet voorstellen!
Die bloemetjes moeten ergens van betaald worden. Ik kan mij niet voorstellen dat het uit de beurs komt van degene die mij aanschreef dus gaat dit hier ten kosten van de betaalde premie van de verzekerden en hoeveel mensen hebben dan zo een bloemetje gehad waarmede ze blij zijn als klant.
Een bloemetje prima maar niet van een verzekeraar die premies int en verschil maakt in aanziens des persoons als ik naar mijn moeder en zus kijk.
Ik zou graag een afdruk van het kaartje doen maar er staat een naam bij van een medewerkster en dat wil ik dan niet om wille van privacy.