Wat is het idee?
Op jullie website kan je in de rechteronderhoek de knop Chat met een medewerker vinden. Ontzettend handige functie natuurlijk, doen meer websites, top dat jullie dat ook aanbieden.
Om mijn top nog even uit te breiden:
De knop geeft me inderdaad het idee dat ik een betrokken zorgverzekeraar heb die me wil helpen met de vragen die ik heb. Ik heb geen gebruik gemaakt van de functie, maar ik heb er het vertrouwen in dat wanneer ik dat doe een medewerker mij vast snel zou helpen. Hij is rechtsonder geplaatst, waar ik zo'n functie ook zou verwachten, dus de plaatsing is niks mis mee. Hij heeft ook een andere kleur, dus valt ook prima op wanneer ik er naar zou zoeken. Toch vroeg ik me nog wat af:
Is het voor mijn costumer journey echt nodig dat 'ie naast de juiste plaatsing en de afwijkende kleur, ook nog knippert? En wie was de leukerd die dacht Alleen knipperen? Nee! Wij bij Zilveren Kruis zetten een stap éxtra voor onze klant en er daarna ook nog eens doorheen heeft gekregen dat er ook zo'n gezellig tril effectje bij kwam?
Ik hoop natuurlijk dat de gesprekken bij de customer service afdeling via die chat gewoon altijd goed verlopen en dat er niemand rottig doet tegen de medewerkers, maar mocht dat toch gebeuren dan is het misschien goed m niet te kijken 'hoe kan mijn medewerker daar mee omgaan', maar 'waardoor zou de klant nou al enigszins chagrijnig aan dat gesprek beginnen'.
Mijn gevoel zegt dat het best wel eens aan die opvallend gekleurde, niet alleen knipperende, maar ook nog eens trillende knop zou kunnen liggen.
Mocht dit nou niet de bedoeling zijn, dat die knop daar knippert en trilt, dan kunnen jullie dit als een bug-melding beschouwen.