Contactmogelijkheden via computer of laptop

Wat is het idee?

Ik wilde een algemene vraag stellen. Nu zie ik dat dit alleen per telefoon of via een app op mijn telefoon kan. Waarom kan ik niet via mijn laptop een vraag stellen? Het is niet zo dringend dat ik ervoor wil bellen, bovendien is dat lastig tijdens werktijd. Maar ik werk ook liever niet met de telefoon (klein schermpje, kleine toetsen). Ik zou graag een vraag willen stellen via de laptop.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hoi Lilianne,

We hebben jouw idee met onze collega’s besproken. Je wil op een laagdrempelige manier kunnen chatten met een medewerker op de website via een laptop of computer. En dat zonder in te loggen met DigiD.

Goed nieuws: chatten zonder inloggen kan gewoon!
Deze optie vind je op onze vergoedingenpagina's. Je kunt op het blauwe chat-icoontje klikken om te beginnen. En dat werkt heel gemakkelijk via je computer of laptop.

Toch heeft chatten na het inloggen met DigiD óók veel voordelen.
Onze medewerkers kunnen dan namelijk gelijk zien hoe je verzekerd bent. Of je nog eigen risico moet betalen en op welke vergoedingen je recht hebt.

Als je nog vragen hebt, stel deze dan gerust.

Hartelijke groet,
Halco