Wat is het idee?
Ik mis een contactformulier of e-mailadres op de website. En dan eentje waarin je veilig een financiële of medische vraag kunt stellen. Ik regel mijn zaken nl. meestal na 20.00u.
Wat is het idee?
Ik mis een contactformulier of e-mailadres op de website. En dan eentje waarin je veilig een financiële of medische vraag kunt stellen. Ik regel mijn zaken nl. meestal na 20.00u.
Hoi Carina,
Ik heb jouw wens besproken met mijn collega’s. Je wil ook buiten kantooruren je medische of financiële vraag kunnen stellen.
Binnenkort kun je voor medische of financiële vragen appchat gebruiken.
Daarmee kun je met ons chatten, vergelijkbaar met whatsapp. Maar dan via onze Zilveren Kruis app. Als je daar ingelogd bent, dan weten wij dat jij het echt bent. En kunnen we ook je medische en financiële vragen beantwoorden. Je krijgt een antwoord tijdens kantooruren. Stuur je ’s avonds een bericht? Dan krijg je de volgende werkdag een reactie.
We geven je een update als appchat beschikbaar is.
Houd daarvoor Samen in de gaten.
Heb je nog vragen? Dan hoor ik het graag.
Hartelijke groet,
Sophie