ook 's avonds een vraag kunnen stellen bijvoorbeeld via een contactformulier

Wat is het idee?

Ik mis een contactformulier of e-mailadres op de website. En dan eentje waarin je veilig een financiële of medische vraag kunt stellen. Ik regel mijn zaken nl. meestal na 20.00u.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hoi Carina,

Ik heb jouw wens besproken met mijn collega’s. Je wil ook buiten kantooruren je medische of financiële vraag kunnen stellen.

Binnenkort kun je voor medische of financiële vragen appchat gebruiken.

Daarmee kun je met ons chatten, vergelijkbaar met whatsapp. Maar dan via onze Zilveren Kruis app. Als je daar ingelogd bent, dan weten wij dat jij het echt bent. En kunnen we ook je medische en financiële vragen beantwoorden. Je krijgt een antwoord tijdens kantooruren. Stuur je ’s avonds een bericht? Dan krijg je de volgende werkdag een reactie.

We geven je een update als appchat beschikbaar is.

Houd daarvoor Samen in de gaten.

Heb je nog vragen? Dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,
Sophie

  • Hoi Carina,

    Welkom op Samen! Leuk dat je meteen jouw idee deelt.

    Je wilt graag na 20.00 een medische of financiële vraag kunnen stellen. Je denkt daarbij aan een contactformulier of e-mail.

    Eerder stopten we met het beantwoorden van vragen via e-mail. We zagen namelijk dat we bijna altijd nog vragen aan de klant moeten stellen om een goed antwoord te geven. En dat klanten daardoor minder tevreden zijn.

    Ik ben benieuwd naar jouw wensen als je na 20.00 een vraag wilt stellen. Misschien komen we dan tot andere ideeën dan e-mail om wel met jouw wens aan de slag te gaan. Zou een antwoord de volgende dag dan prima zijn bijvoorbeeld? En hoe zou je willen dat je vervolgvragen krijgt (bijvoorbeeld teruggebeld worden of een bericht dat je kunt beantwoorden als het jou uitkomt)?

  • Jasper van ZK gaf mij het advies om bovenstaand bericht tot mij te nemen als een nieuwe manier om zonder belkosten met ZK te communiceren. Nu weet ik wel wat een app is: dit is applicatieprogramma, een toepassingsprogramma, software dus. Chatten weet ik ook:met elkaar van gedachten wisselen. Van een appchat heb ik nog nooit gehoord. Wat is dat, of hoe gaat dat. Kan dat met een laptop of andere PC?

  • Offline als antwoord op herman_f

    Goedemorgen Herman_f,

    Appchat wordt een chatfunctie binnen onze app (voor smartphone).

    Als u met een laptop of andere PC wilt chatten met ons, dan kan dat nu al via onze website. Voor vragen over uw eigen polis logt u met Digid in in Mijn Zilveren Kruis. Zo weten we zeker dat we met uzelf chatten. En kunnen we uw vragen goed beantwoorden.

  • Offline als antwoord op Sophie - Zilveren Kruis

    Goede morgen Sophie, Bedankt voor uw snelle reactie. Het is mij nu duidelijk geworden en ik kan alleen maar zeggen: we gaan de goede kant op. Het lijkt er op dat ik mijn overweging om afscheid te nemen van ZK na 30 jaar nog een tijdje in de ijskast moet plaatsen, mogelijk tot mijn einde....