ook 's avonds een vraag kunnen stellen bijvoorbeeld via een contactformulier

Wat is het idee?

Ik mis een contactformulier of e-mailadres op de website. En dan eentje waarin je veilig een financiële of medische vraag kunt stellen. Ik regel mijn zaken nl. meestal na 20.00u.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hoi Carina,

Ik heb jouw wens besproken met mijn collega’s. Je wil ook buiten kantooruren je medische of financiële vraag kunnen stellen.

Binnenkort kun je voor medische of financiële vragen appchat gebruiken.

Daarmee kun je met ons chatten, vergelijkbaar met whatsapp. Maar dan via onze Zilveren Kruis app. Als je daar ingelogd bent, dan weten wij dat jij het echt bent. En kunnen we ook je medische en financiële vragen beantwoorden. Je krijgt een antwoord tijdens kantooruren. Stuur je ’s avonds een bericht? Dan krijg je de volgende werkdag een reactie.

We geven je een update als appchat beschikbaar is.

Houd daarvoor Samen in de gaten.

Heb je nog vragen? Dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,
Sophie

Bovenliggend
  • Hoi Carina,

    Welkom op Samen! Leuk dat je meteen jouw idee deelt.

    Je wilt graag na 20.00 een medische of financiële vraag kunnen stellen. Je denkt daarbij aan een contactformulier of e-mail.

    Eerder stopten we met het beantwoorden van vragen via e-mail. We zagen namelijk dat we bijna altijd nog vragen aan de klant moeten stellen om een goed antwoord te geven. En dat klanten daardoor minder tevreden zijn.

    Ik ben benieuwd naar jouw wensen als je na 20.00 een vraag wilt stellen. Misschien komen we dan tot andere ideeën dan e-mail om wel met jouw wens aan de slag te gaan. Zou een antwoord de volgende dag dan prima zijn bijvoorbeeld? En hoe zou je willen dat je vervolgvragen krijgt (bijvoorbeeld teruggebeld worden of een bericht dat je kunt beantwoorden als het jou uitkomt)?

Opmerking
  • Hoi Carina,

    Welkom op Samen! Leuk dat je meteen jouw idee deelt.

    Je wilt graag na 20.00 een medische of financiële vraag kunnen stellen. Je denkt daarbij aan een contactformulier of e-mail.

    Eerder stopten we met het beantwoorden van vragen via e-mail. We zagen namelijk dat we bijna altijd nog vragen aan de klant moeten stellen om een goed antwoord te geven. En dat klanten daardoor minder tevreden zijn.

    Ik ben benieuwd naar jouw wensen als je na 20.00 een vraag wilt stellen. Misschien komen we dan tot andere ideeën dan e-mail om wel met jouw wens aan de slag te gaan. Zou een antwoord de volgende dag dan prima zijn bijvoorbeeld? En hoe zou je willen dat je vervolgvragen krijgt (bijvoorbeeld teruggebeld worden of een bericht dat je kunt beantwoorden als het jou uitkomt)?

Onderliggend
Geen gegevens