Eerlijk voor iedereen en besparing Zilveren Kruis.

Wat is het idee?

Mijn idee is om de hele polis te vereenvoudigen naar 1 A4 vel.

In de polis staan zoveel voorwaarden en dat kost tijd. Tijd is geld. Klanten moeten het lezen en communiceren dan met Zilveren Kruis omdat ze het niet eens zijn met vergoedingen. Jullie gaan alles nauwkeurig controleren aan de hand van de polis.

Gewoon polis van 1 A4 en gewoon alles vergoeden tot een bepaald bedrag per jaar.  Open en transparant het bedrag berekenen aan de hand van alle klanten. Schilt een berg werk en ergenis.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hoi Erwin,

Zoals afgesproken hebben we jouw wens met collega’s besproken. Je wil 1 simpele zorgverzekering voor iedereen waarvan de vergoedingen op 1 A4 passen. Uit deze zorgverzekering wordt alles vergoed tot een vast bedrag per jaar.

Een simpele zorgverzekering op 1 A4 kunnen we niet aanbieden.
De inhoud van de basisverzekering wordt bepaald door de overheid. De overheid stelt regels en voorwaarden aan de vergoedingen vanuit de basisverzekering. Deze regels en voorwaarden maken een zorgverzekering erg ingewikkeld. En zijn daardoor niet op 1 A4 te plaatsen of te vergoeden tot een vast bedrag per jaar.

We helpen je graag het makkelijker te maken.
Om onze klanten te helpen ontwikkelden we een vergoedingenwijzer. En online kun je heel gemakkelijk vergoedingen zoeken via de vergoedingenzoeker. Om de verschillende zorgverzekeringen te vergelijken hebben we de zorgverzekeringskaarten.

We maken het eenvoudiger.
Zorgverzekeringen kunnen soms ingewikkeld zijn. Daarom maken we onze communicatie eenvoudiger en overzichtelijker.

Heb je nog vragen?
Dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,
Halco

Bovenliggend
  • Beste Halco,
    Je hebt precies het antwoord gegeven dat ik verwacht had. De waarheid is echter dat het door jullie ingewikkeld gemaakt wordt. De communicatie is niet eenvoudig. De communicatie is niet overzichtelijk. Het is niet begrijpelijk en onbegrijpelijk dat er niet naar klanten geluisterd wordt. Het draait puur om geld geld en geld. Klanten komen pas op de 4e plaats. 

Opmerking
  • Beste Halco,
    Je hebt precies het antwoord gegeven dat ik verwacht had. De waarheid is echter dat het door jullie ingewikkeld gemaakt wordt. De communicatie is niet eenvoudig. De communicatie is niet overzichtelijk. Het is niet begrijpelijk en onbegrijpelijk dat er niet naar klanten geluisterd wordt. Het draait puur om geld geld en geld. Klanten komen pas op de 4e plaats. 

Onderliggend
Geen gegevens