Feedback knop in de app

Wat is het idee?

Ik zou graag een feedback knop willen hebben in de ZilverenKruis app. Ik had zaterdagochtend flink last van de app onderhoud. Ik wilde dit graag laten weten, maar moest even zoeken waar dit kon. Blijkbaar dus op samen.zilverenkruis.nl, maar hiervoor moet je weer een losstaand account voor aanmaken. 

Met vriendelijke groet,

Bin Bin Yang

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hallo Byang117, 

Ik heb jouw wens besproken met mijn collega’s. Je wilt in de app een functie waar je feedback kan achterlaten. De feedback is gericht op de app. Bijvoorbeeld wanneer iets niet naar behoren werkt of je hebt zelf een goed idee voor de app. Ik vertel je er meer over. 

Goed idee! Wij willen ook een feedback functie in de app 
In de vorige versie van de app kon je al feedback delen. Toen zagen we tussen de feedback ook veel vragen over bijvoorbeeld vergoedingen. We onderzoeken daarom eerst hoe we het delen van feedback duidelijker kunnen maken.  

We geven je een update als je feedback in de app kan delen 
We verwachten in 2023 aan de slag te gaan met de feedback functie.  

Heb je vragen? Laat het ons weten. 

Hartelijke groet, 
Jasper

Bovenliggend
  • Hoi Bin Bin Yang,

    Welkom op Samen. Goed dat je jouw wens met ons deelt.

    Vervelend dat je zaterdagochtend niet je gang kon gaan in de app. Je wil in de app eenvoudig jouw feedback kunnen geven. Nu lukte dat niet.

    Nog even wat vragen om jouw wens nog duidelijker te krijgen. Hoe zie je zo'n functie precies voor je? Is dat puur gericht op een bepaalde functionaliteit in de app? Of bijvoorbeeld ook dat je iets anders zou willen in je verzekering? En zou het enkel achterlaten van feedback dan voldoende zijn of verwacht je ook een inhoudelijke reactie?

Opmerking
  • Hoi Bin Bin Yang,

    Welkom op Samen. Goed dat je jouw wens met ons deelt.

    Vervelend dat je zaterdagochtend niet je gang kon gaan in de app. Je wil in de app eenvoudig jouw feedback kunnen geven. Nu lukte dat niet.

    Nog even wat vragen om jouw wens nog duidelijker te krijgen. Hoe zie je zo'n functie precies voor je? Is dat puur gericht op een bepaalde functionaliteit in de app? Of bijvoorbeeld ook dat je iets anders zou willen in je verzekering? En zou het enkel achterlaten van feedback dan voldoende zijn of verwacht je ook een inhoudelijke reactie?

Onderliggend