Vlotter keuzemenu telefoon

Wat is het idee?

Het keuzemenu aan de telefoon gaat echt teeeeeeergeeeeeend laaaaangzaaaaaaam. Ik erger me er elke keer dat ik bel groen en geel aan. Misschien dat dat iets vlotter kan voor degenen onder ons die niet traag van begrip zijn? :-) Desnoods met een keuze aan het begin voor een langzamer menu voor degenen die dat nodig hebben. Een iets minder overdreven opgewekte stem zou ook beter zijn.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hoi Soofie, 

Ik heb jouw wens besproken met mijn collega’s. Je wil een vlotter keuzemenu. Ik geef je graag een update! 

Jouw wens wordt herkend door mijn collega’s 

We horen dat sommige klanten ons keuzemenu niet prettig vinden. Sommigen vinden het inspreken van gegevens niet fijn. Anderen vinden de snelheid waarmee je door het menu heenloopt frustrerend. Ook vinden zij dat in het bandje overdreven uitgebreid uitgelegd wordt. Dat ervaren zij als kinderachtig.  

We hebben ons keuzemenu aangepast 

Sinds 10 mei zijn de teksten in het keuzemenu aangepast. De vragen worden nu kort en bondig gesteld. Zo ben je als klant minder tijd kwijt aan het bandje. En krijg je sneller een van onze collega’s aan de lijn. 
   
Ik ben benieuwd wat je van het nieuwe keuzemenu vindt!  

Hartelijke groet, 

Sophie