Betaalde rekeningen/items inzichtelijk maken in uw automatiserings systeem

Wat is het idee?

In het huidige overzicht van gemaakte kosten, is niet te zien dat een rekening door mij betaald is aan u of aan bijvoorbeeld mijn tandarts.

Elke keer als ik een email van zilveren kruis ontvang om zorgkosten te betalen, kan ik zelf puzzelen over welke items het gaat.

In de mail wordt alleen de periode aangegeven en maak ik zelf dan maar de optelsom over welke items het gaat zodat ik op hetzelfde eindebedrag uitkom.

De tandartskosten worden apart aan de tandarts voldaan, echter deze items blijven ook maar uitstaan als zijnde: U betaald.

Op deze manier moet ik dus zelf ook een administratie bijhouden wat ik heb betaald aan zilveren kruis en aan de tandarts.

Dit zou in uw automatiserings systeem beter zichtbaar gemaakt moeten worden door een kolom toe te voegen: VOLDAAN of REEDS BETAALD

Dit zal een verbetering zijn voor al uw clienten.

Mocht u hier meer informatie over willen hebben, dan hoor ik dit graag van u.

met vriendelijke groet, Thea Verwaal

Dit idee is gesloten

Wil je opnieuw over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw idee

Bovenliggend
  • Beste Thea,

     Welkom op Samen. En dank voor het delen van uw idee.

     Ik lees dat u het lastig vindt om uit te zoeken welke kosten aan wie betaald zijn. Dat is natuurlijk niet fijn. Ik wil graag beter begrijpen waar u precies tegenaan loopt. Daarom heb ik nog enkele vragen:

    • Begrijp ik goed dat u een e-mail van ons krijgt (daar staan geen medische details in) en daarna gaat kijken waar het precies om gaat?
    • Kijkt u dan in MijnZilverenkruis? Of in onze app?
    • En kijkt u naar het declaratie-overzicht (een pdf van een brief) of in het overzicht zorgkosten (digitale lijst)?

     Als u het makkelijker vindt, dan mag u mij ook een printscreen sturen van de informatie die u onduidelijk vindt. Dat kan via een privébericht (ga met de cursor op mijn naam staan en klik op ‘privébericht verzenden’), zodat uw gegevens niet online zichtbaar zijn voor anderen.

     P.S. Op Samen spreken we onze leden meestal met ‘je’ aan. Vindt u dat oké of wordt u liever met u aangesproken?

Opmerking
  • Beste Thea,

     Welkom op Samen. En dank voor het delen van uw idee.

     Ik lees dat u het lastig vindt om uit te zoeken welke kosten aan wie betaald zijn. Dat is natuurlijk niet fijn. Ik wil graag beter begrijpen waar u precies tegenaan loopt. Daarom heb ik nog enkele vragen:

    • Begrijp ik goed dat u een e-mail van ons krijgt (daar staan geen medische details in) en daarna gaat kijken waar het precies om gaat?
    • Kijkt u dan in MijnZilverenkruis? Of in onze app?
    • En kijkt u naar het declaratie-overzicht (een pdf van een brief) of in het overzicht zorgkosten (digitale lijst)?

     Als u het makkelijker vindt, dan mag u mij ook een printscreen sturen van de informatie die u onduidelijk vindt. Dat kan via een privébericht (ga met de cursor op mijn naam staan en klik op ‘privébericht verzenden’), zodat uw gegevens niet online zichtbaar zijn voor anderen.

     P.S. Op Samen spreken we onze leden meestal met ‘je’ aan. Vindt u dat oké of wordt u liever met u aangesproken?

Onderliggend
Geen gegevens