Contract ja/nee/onderhandeling in zorgzoeker

Wat is het idee?

Vorig jaar (2023) waren er 3 opties als je bij de zorgzoeker opzoek ging naar je zorgverlener. 

“ja” - deze is gecontracteerd 

“nee” - deze heeft geen contract met Zilveren Kruis…

”?” - We zijn nog aan het onderhandelen met de zorgverlener….

Dit jaar zie ik enkel de ja of rood X staan. Maar na navraag via de klantenservice zijn de onderhandelingen nog niet rond met deze zorgverlener. 

Voor mij persoonlijk geeft dit erg veel stress en gepieker over of ik nu moet overstappen of niet. Zeker aangezien het niet gaat over 1 zorgverlener maar meerdere. 

Ik hoop dat het “?” terug kan komen, scheelt veel stress. 

Dit idee is gesloten
Bovenliggend
  • Hoi Alex,

    Welkom op Samen. Goed dat je contact met ons opneemt over de zorgzoeker en de contracten.

    Als ik het goed begrijp zou je graag het vraagteken terug willen zien in onze zorgzoeker. Zo kun je zien of we nog bezig zijn met onderhandelingen.

    Kun je aangeven om welke zorg of om welke zorgverlener het gaat? En in welke plaats? Want ik heb net onze zorgzoeker getest en kwam een paar keer wel een vraagteken tegen. Naast de rode kruizen en groene vinkjes.

    Of heb ik je niet helemaal goed begrepen en bedoel je wat anders?

  • Offline als antwoord op Halco - Zilveren Kruis

    Hoi Halco! 

    Dank je wel voor je snelle reactie! 
    Dat is exact wat ik bedoel! 

    Wellicht dat het komt doordat ik op mijn telefoon (bijna) alles opzoek maar dit krijg ik bij mijn zorgaanbieder;



    Ik heb hier vandaag contact over gehad met jullie klantenservice maar in dit geval is er (nog) geen contract. 

  • Offline als antwoord op Alex

    Dank voor je snelle reactie en toelichting! Ik heb het van mijn kant ook getest en ik zie hier ook het verschil.

    Wanneer je in onze zorgzoeker zoekt op de naam PsyQ, dan krijg je inderdaad de melding ‘geen contract’. Maar zoek je op de zorgsoort GGZ in Zaandam dan krijg je wel het vraagteken ‘nog geen contract’ te zien. Daar gaat dus iets niet helemaal goed.

    Ik heb het net besproken met de collega’s die verantwoordelijk zijn voor de zorgzoeker. Ze gaan achterhalen wat de oorzaak van het probleem is en uiteraard oplossen. Zodra ik hier meer over weet, laat ik je het weten.

    Nogmaals dank voor het doorgeven van dit issue!  

Opmerking
  • Offline als antwoord op Alex

    Dank voor je snelle reactie en toelichting! Ik heb het van mijn kant ook getest en ik zie hier ook het verschil.

    Wanneer je in onze zorgzoeker zoekt op de naam PsyQ, dan krijg je inderdaad de melding ‘geen contract’. Maar zoek je op de zorgsoort GGZ in Zaandam dan krijg je wel het vraagteken ‘nog geen contract’ te zien. Daar gaat dus iets niet helemaal goed.

    Ik heb het net besproken met de collega’s die verantwoordelijk zijn voor de zorgzoeker. Ze gaan achterhalen wat de oorzaak van het probleem is en uiteraard oplossen. Zodra ik hier meer over weet, laat ik je het weten.

    Nogmaals dank voor het doorgeven van dit issue!  

Onderliggend