Wat is het idee?
Alphen aan den Rijn, 14 okt. 2022
Ik werk als adviseur van de St. Ondernemersklankbord (www,ondernemersklankbord.nl) en help, op hun verzoek, of dat van onder meer gemeenten, in die functie met name ondernemers die in financiële zorg zijn komen te verkeren. (en dat zijn er nogal wat en het worden er voorlopig ook niet minder)
Deze kunnen heden worden opgelost mede door mijn interventie, maar ik kan mijn voorstel daartoe niet kwijt. Niet per mail, want u heeft geen mailadres !!!!!!!! en niet per telefoon, omdat ik gister een uur en vandaag 1.5 uur in de wacht heb gestaan. Eerst 3 kwartier vóór dat ik de telefoniste kreeg en daarna 3 kwartier om doorverbonden te worden. Toen was mijn geduld op.
Help mij op een adequate manier om snel deze problemen op te lossen en voorkom veel onnodige frustratie bij velen die u zouden willen bereiken en misschien wel klant bij u zouden willen worden.
PS Mijn klant heeft zijn "verbetergedrag" ingezet door u per ING op 24 sept. j.l. zijn premie over te maken voor de maand okt., maar wat schertst onze verbazing u boekt de premie weer terug op zijn rekening op 27 sept. jl.!!!!!!!!??????
Ik kijk met belangstelling uit naar uw reactie.
G.J.Thomas