Het zou goed zijn als uw telefonische bereikbaarheid heel sterk zou verbeteren, Ik heb vandaag ongeveer 2 uur nodig gehad om u te bereiken. En dan.......vraagt uw telefoniste om een machtiging, die ik eerder al had geregeld in aanwezigheid van uw verzekerd

Wat is het idee?

Alphen aan den Rijn,    14  okt. 2022

Ik werk als adviseur van de St. Ondernemersklankbord (www,ondernemersklankbord.nl) en help, op hun verzoek, of dat van onder meer  gemeenten, in die functie met name ondernemers die in financiële zorg zijn komen te verkeren. (en dat zijn er nogal wat en het worden er voorlopig ook niet minder)

Deze kunnen heden worden opgelost mede door mijn interventie, maar ik kan mijn voorstel daartoe niet kwijt. Niet per mail, want u heeft geen mailadres !!!!!!!! en niet per telefoon, omdat ik gister een uur en vandaag 1.5 uur in de wacht heb gestaan. Eerst 3 kwartier vóór dat ik de telefoniste kreeg en daarna 3 kwartier om doorverbonden te worden. Toen was mijn geduld op.

Help mij op een adequate manier om snel deze problemen op te lossen en voorkom veel onnodige frustratie bij velen die u zouden willen bereiken en misschien wel klant bij u zouden willen worden.

PS   Mijn klant heeft zijn "verbetergedrag" ingezet door u per ING op 24 sept. j.l. zijn premie over te maken voor de maand okt., maar wat schertst onze verbazing u boekt de premie weer terug op zijn rekening op 27 sept. jl.!!!!!!!!??????

Ik kijk met belangstelling uit naar uw reactie.

G.J.Thomas

Dit idee is gesloten

Dit idee is gesloten. 

Bovenliggend
  • Beste G.J. Thomas,

    Dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft.

    Als ik uw bericht lees, dan gaat het niet om een verbeteridee voor de toekomst, maar over een klacht waarvoor u nu een oplossing zoekt. Via Samen kan ik u daar niet mee helpen. Ik kan wel zorgen dat een van mijn collega’s van ons klachtenteam contact met u opneemt. Als u dat wilt, wilt u mij dan een privébericht sturen met uw telefoonnummer en evt. ook de gegevens van uw cliënt?

    P.S. Een privébericht stuurt u door op mijn naam te gaan staan met uw cursor. Dan ziet u de optie ‘privébericht verzenden’.

    P.P.S. Berichten op Samen zijn openbaar. Persoonlijke gegevens die in dit bericht stonden zijn daarom vrijdagavond direct verwijderd. Ik kan deze ook niet meer zien.

Opmerking
  • Beste G.J. Thomas,

    Dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft.

    Als ik uw bericht lees, dan gaat het niet om een verbeteridee voor de toekomst, maar over een klacht waarvoor u nu een oplossing zoekt. Via Samen kan ik u daar niet mee helpen. Ik kan wel zorgen dat een van mijn collega’s van ons klachtenteam contact met u opneemt. Als u dat wilt, wilt u mij dan een privébericht sturen met uw telefoonnummer en evt. ook de gegevens van uw cliënt?

    P.S. Een privébericht stuurt u door op mijn naam te gaan staan met uw cursor. Dan ziet u de optie ‘privébericht verzenden’.

    P.P.S. Berichten op Samen zijn openbaar. Persoonlijke gegevens die in dit bericht stonden zijn daarom vrijdagavond direct verwijderd. Ik kan deze ook niet meer zien.

Onderliggend
Geen gegevens