identieke On-line omgeving voor gezins polishouders

Wat is het idee?

mijn vrouw en ik hebben één gezinspolis waar wij beiden opstaan. Wij loggen in op de on-line ogeving van Mijn Zilveren Kruis ieder met onze eigen Digid. Echter we krijgen niet dezelfde documenten te zien. Zo heeft mijn vrouw een declaratie ingediend via haar on-line omgeving/Digid terwijl de reactie daarop alleen in mijn overzicht te vinden is via mijn Digid. Dit is erg vervelend en onhandig omdat je zo sommige documenten mist en als we moeten beiden inloggen om te kijken wie wat heeft en om een volledig overzicht te krijgen.

Waarom verschillen onze on-line pagina's en kan dat niet gelijk getrokken worden, we staan immers op dezelfde polis? 

Dit idee is gesloten
Bovenliggend
  • Hoi Tom,

    Welkom op Samen. En goed dat je waar je tegenaan liep hier met ons deelt.

    We maken inderdaad onderscheid tussen verzekerden op een polis en de beheerder van de polis. De beheerder noemen we de verzekeringsnemer. Omdat de verzekeringsnemer voor de verzekering verantwoordelijk is, ziet deze bijvoorbeeld de financiële gegevens en de afhandeling van declaraties.  

    Als jullie elkaars zorgzaken willen regelen en dus online hetzelfde willen zien, kan dit via DigiD Machtigen. Op deze pagina lees je meer en kun je het direct regelen. 

Opmerking
  • Hoi Tom,

    Welkom op Samen. En goed dat je waar je tegenaan liep hier met ons deelt.

    We maken inderdaad onderscheid tussen verzekerden op een polis en de beheerder van de polis. De beheerder noemen we de verzekeringsnemer. Omdat de verzekeringsnemer voor de verzekering verantwoordelijk is, ziet deze bijvoorbeeld de financiële gegevens en de afhandeling van declaraties.  

    Als jullie elkaars zorgzaken willen regelen en dus online hetzelfde willen zien, kan dit via DigiD Machtigen. Op deze pagina lees je meer en kun je het direct regelen. 

Onderliggend
Geen gegevens