Overzicht verbruik van fysiotherapie

Wat is het idee?

Idee
Een overzicht toevoegen in de app en website met het aantal verzekerde vergoedingen voor fysiotherapie en het aantal verbruikte vergoedingen 

Waarom
Het is nu niet mogelijk om zelf in Mijn Zilveren Kruis of in de app een overzicht van het verbruik van fysiotherapie te zien.
Om te weten hoeveel vergoedingen ik heb verbruikt en hoeveel ik er nog open heb moet ik handmatig in mijn zorgkosten alle regels voor Fysiotherapie/Paramedisch openen om ze zien of het om fysiotherapie of iets anders gaat.
Aangezien dat heel omslachtig is heb ik maar gebeld met de klantenservice

Verbetering
Client: weet waar die aan toe is en wanneer er extra kosten aankomen
Klantenservice: minder telefoontjes
Behandelaar: als client weet hoeveel behandelingen vergoed worden kan daar in de spreiding van het behandelplan rekening mee worden gehouden

Dit idee is gesloten
Bovenliggend
  • Behandelaars weten precies waar hun klanten voor verzekerd zijn. En mits je niet bij andere behandelaars behandelingen hebt genoten, kunnen zij prima waarschuwen als de behandelingen “ op” zijn. Maar helaas, zij mogen wel weten waar je voor verzekerd bent, maar waarschuwen zelden al snel het maximum overschrijdt. 
    Mijn alternative voorstel is om te zorgen dat behandelaars niet weten waar de,patiënt voor verzekerd is. Dat. Zakt het allemaal eerlijker en legt de verantwoordelijkheid bij de patiënt, de enige onduidelijkheid is dat soms voor 1 afspraak twee behandelingen geclaimd worden. 

Opmerking
  • Behandelaars weten precies waar hun klanten voor verzekerd zijn. En mits je niet bij andere behandelaars behandelingen hebt genoten, kunnen zij prima waarschuwen als de behandelingen “ op” zijn. Maar helaas, zij mogen wel weten waar je voor verzekerd bent, maar waarschuwen zelden al snel het maximum overschrijdt. 
    Mijn alternative voorstel is om te zorgen dat behandelaars niet weten waar de,patiënt voor verzekerd is. Dat. Zakt het allemaal eerlijker en legt de verantwoordelijkheid bij de patiënt, de enige onduidelijkheid is dat soms voor 1 afspraak twee behandelingen geclaimd worden. 

Onderliggend
Geen gegevens