Polisvoorwaarden op papier

Wat is het idee?

Voor oudere klanten, en anderen die moeilijk polisvoorwaarden van een beeldscherm lezen, zou ZK een papieren versie beschikbaar dienen te stellen. Omdat het overzicht bij een papieren versie voor die mensen beter is. Zelf heb ik dat al eerder gesteld en dat is onderschreven door meerdere mensen in de SAMEN-gemeenschap.Het schijnt via SAMEN ook weer ingevoerd te zijn, doch daar heb ik nooit iets van gezien. Dat zou ook niet ieder jaar opnieuw aangevraagd dienen te worden: wanneer een klant te kennen heeft gegeven daar prijs op te stellen zou het in volgende jaren zonder vragen beschikbaar gesteld dienen te worden . Zou u willen zorgen dat ik komende week een papieren versie van de polisvoorwaarden toegezonden krijg? Mijn klantnummer is xxxx. Dank u bij voorbaat.

Dit idee is gesloten
Bovenliggend
  • Goedemorgen Herman,

    Dank weer voor je bericht op Samen.

    Om verspilling te voorkomen versturen we inderdaad de polisvoorwaarden alleen op aanvraag. Wel sturen we het veranderingenoverzicht en polisblad naar onze klanten. Afhankelijk van  je instellingen gaat dit per post of digitaal.

    Ik stuur je nog even een persoonlijk bericht voor je gegevens. Dan zal ik onze klantenservice vragen om de polisvoorwaarden op te sturen.   

    PS Ik heb je relatienummer uit je bericht verwijderd omdat dit voor iedereen zichtbaar is.

  • Offline als antwoord op Halco - Zilveren Kruis

    Hallo Halco, Je reactie over het verwijderen van mijn klantnummer uit mijn bericht 'Polisvoorwaarden op papier" wil ik graag opmerken dat het slimmer was geweest en ook mijn bedoeling was, dat je via mijn klantnummer mijn adresgegevens in de computer opzocht en het klantnummer daarna verwijderde. Maar misschien werk je als moderator niet op een computer van ZK en kun je niet bij die gegevens. Hierbij mijn gegevens die je dan na overname dient te verwijderen: xxxx

Opmerking
  • Offline als antwoord op Halco - Zilveren Kruis

    Hallo Halco, Je reactie over het verwijderen van mijn klantnummer uit mijn bericht 'Polisvoorwaarden op papier" wil ik graag opmerken dat het slimmer was geweest en ook mijn bedoeling was, dat je via mijn klantnummer mijn adresgegevens in de computer opzocht en het klantnummer daarna verwijderde. Maar misschien werk je als moderator niet op een computer van ZK en kun je niet bij die gegevens. Hierbij mijn gegevens die je dan na overname dient te verwijderen: xxxx

Onderliggend
  • Offline als antwoord op herman_f

    P.S. Ik heb, bij het zoeken naar een mogelijkheid hoe ik je rechtstreeks kan benaderen, je profielen gezien waar nog niets bij is ingevuld. Ik denk zelf dat Halco Test er wel uit kan. Zelf heb ik nu wel eindelijk mijn profiel ingevuld, doch een foto doe ik er niet bij. Jouw foto heb ik gezien. Mooie foto van je met een sik, snor en een terugwijkende haargrens op je hoofd. De Duitsers zeggen regen die inhammen links en rechts bij je voorhoofd "Geheimrats-ecken". Daar is het een statussymbool.

  • Offline als antwoord op herman_f

    Dank voor het compliment. Zelf ben ik wat minder blij met m'n "Geheimrats-ecken" :-) 

    Ik vroeg je inderdaad om je aanvullende adresgegevens, omdat ik daar zelf niet bij kan. Maar ik zal ze aan mijn collega doorgeven en vragen om je de voorwaarden alsnog per post nog op te sturen.