Wat is het idee?
Ik wilde nog net voor 1-1-2023 onze aangepaste premie betalen, dus koos ik voor betalen "per rekening" ipv "per automatisch incasso". Het was 30-12-2022, dus de automatisch incasso zou sowieso in 2023 plaatsvinden... Ik ging ervan uit dat de rekening per EMAIL zou komen en had gehoopt dat deze rekening automatisch zou worden opgesteld en verstuurd, zodat ik, zoals gezegd, de rekening nog in 2022 kon betalen.
Helaas kom ik er nu achter dat de instellingen van "betalen per rekening / automatisch incasso" LOS staan van het ontvangen van informatie "per post of per email"... :( Ik zal nu wellicht 1 euro extra moeten betalen omdat de aangepaste premie per POST gaat worden opgestuurd.
Mijns inziens moet "per email" sowieso altijd de "default" zijn.
Ik had graag een duidelijke "waarschuwing" gehad dat de gemaakte keuzes zouden leiden tot extra kotsen (zij het 1 euro, wat ik overigens begrijp).
Mijn voorstel is dus om de instellingen aan te passen en een waarschuwing te tonen indien men bij het maken van keuzes DUIDELIJK ziet of dit extra kosten met zich meebrengt.