Wat is het idee?
als je met een vraag zit dan kun je alleen maar telefonisch contact opnemen met ZK. De vraag kan niet altijd beantwoord worden en dan moet je behoorlijk lang wachten omdat er weer contact met een andere collega moet worden gezocht. Dan krijg je het antwoord maar heb je naar aanleiding daarvan weer een vervolgvraag en moet je weer een tijd in de wacht om vervolgens te horen dat ze het niet helemaal zeker weten en dat de persoon die erover gaat er niet is etc.etc.
Als verzekerde kun je heel goed inschatten of je direct antwoord nodig hebt of dat dit enkele dagen kan duren. Waarom geen mogelijkheid tot het schriftelijk stellen van vragen zodat je alle vragen in een keer kunt stellen en daar antwoord op kunt krijgen.
Ook is het zo dat je vaak verschillende antwoorden krijgt als je contact opneemt. Vooral bij vergoedingen vind ik het heel belangrijk dat je dit op papier hebt staan zodat er geen misverstand over kan bestaan. Als nu een medewerker iets zegt dat verkeerd is of hij of zij het verkeerd heeft begrepen dan ben je als verzekerde de dupe hiervan.