Gesloten ideeën
We sluiten ideeën waar geen reactie meer komt. Of die geen idee zijn. Je kunt ze nog wel lezen.
Ik kreeg een nota van mijn tandarts waarop de codes C002 en M03 niet waren vergoed. Met hulp van een van jullie medewerkers, bleek dat we de maximale jaarvergoeding bereikt hebben. Ik kon dit niet makkelijk uit de zorgkosten overzicht halen. Makkelijke...
Geachte mevrouw/meneer, Mijn moeder woont in een tehuis. Ik zou willen zien wat het Zilveren Kruis zorgkantoor aan de instelling betaalt. Kan dit niet in de optie zorgkosten neergezet worden?
De afgelopen periode heb ik mij verbaasd, gefrustreerd en verwondert over de macht van de zorgverzekeraar. Blijkbaar worden de adviezen van huisarts en betrokken specialisten niet opgevolgd en een eigen proces en procedure gevolgd. Mijn partner wordt...
Het zou fijn zijn dat de levenspartner deze ook kan inzien in de app en niet alleen de hoofdverzekerde. Dit is bij ons mijn man maar ik doe de administratie thuis. Ik krijg wel de emails van de rekeningen maar kan deze niet inzien van de zilvernkruis...
In uw overzicht van aandoeningen die recht geven op chronische fysiotherapie voor 18+ staat: Aangeboren afwijking van het centraal zenuwstelsel (duur van de behandeling is maximaal 2 jaar, na bestraling) Maar wat heeft bestraling te maken met een...
Overleggen met klanten/patienten of ze een ander merk medicatie wel willen, niet zomaar iets anders geven. Dat vind ik echt te gek voor woorden. Medicatie luistert zo nauw en dan krijg je zomaar bij een herhaalrecept een ander merk medicatie. Belachelijk...
Naar mijn idee kunnen er kosten worden bespaard bij de zorgverleners. Eind vorig jaar bezoek gebracht voor een simpele klacht bij de fysiotherapeut. Het kostte bijna een volledig bezoek om alle relevante en niet relevante vragen in te vullen door de...
Hoe goed zorgt de zorgverzekeraar voor de zorgverleners, die ons als klanten van ZK, zorg moeten verlenen.Ik heb ervaringen dat u door daar te bezuinigen bv op de samenwerking, de zorg ongecoördineerd wordt, onsamenhangend, niet effectief, duurder en...
Als je belt moet je ten eerste lang wachten en dan krijg je een medewerker die telkens dingen moet vragen aan iemand anders of de lijn ligt er uit. Je verwacht dat medewerkers goed op gehoopte zijn
Hallo, ik had mijn idee al bij de autoqueue gedeeld echter lijkt het me een goed idee om dit hier ook achter te laten. Mensen met een handicap, stotteren kunnen geen hele zinnen of woorden uitspreken. Zoals geboorte datum of de reden waarom ze bellen...