Contactmogelijkheden via computer of laptop

Wat is het idee?

Ik wilde een algemene vraag stellen. Nu zie ik dat dit alleen per telefoon of via een app op mijn telefoon kan. Waarom kan ik niet via mijn laptop een vraag stellen? Het is niet zo dringend dat ik ervoor wil bellen, bovendien is dat lastig tijdens werktijd. Maar ik werk ook liever niet met de telefoon (klein schermpje, kleine toetsen). Ik zou graag een vraag willen stellen via de laptop.

Jouw idee is helder

Je wil op een laagdrempelige manier kunnen chatten met een medewerker op de website via een laptop of computer. En dat zonder in te loggen met DigiD.

Bovenliggend
  • Hoi Lilianne,

    Goed dat je jouw idee met ons deelt.

    Je geeft aan dat je nergens een mogelijkheid vindt om contact te zoeken via een computer of laptop. Op de contactpagina wordt de optie aangeboden om te chatten met Ziv. Wanneer je er niet uitkomt met Ziv wordt je doorgeschakeld naar een medewerker. Je moet hier trouwens wel voor inloggen in Mijn Zilveren Kruis. Is deze oplossing voor jou voldoende of is dit niet wat je zoekt of verwacht?

Opmerking
  • Hoi Lilianne,

    Goed dat je jouw idee met ons deelt.

    Je geeft aan dat je nergens een mogelijkheid vindt om contact te zoeken via een computer of laptop. Op de contactpagina wordt de optie aangeboden om te chatten met Ziv. Wanneer je er niet uitkomt met Ziv wordt je doorgeschakeld naar een medewerker. Je moet hier trouwens wel voor inloggen in Mijn Zilveren Kruis. Is deze oplossing voor jou voldoende of is dit niet wat je zoekt of verwacht?

Onderliggend