Het lijkt mij handig als ik niet iedere keer na invullen van slechts één item het menu moet verlaten en weer opnieuw opstarten om het volgende item in te vullen.
Ik probeerde wanhopig om eerst vervoerkosten te declareren en daarna over hetgeen daarbij gebeurde een klacht in te dienen maar daarbij trad hetzelfde fenomeen op. Na elke invulling van één item kwam het scherm op met "De sessie wordt afgebroken tenzij U op OK drukt" in een wit kader. Ik drukte op OK en opslag verscheen die boodschap opnieuw en opnieuw en opnieuw. Ik verliet daarop het menu en begon opnieuw. Tot mijn verbazing was mijn ingevulde item behouden dus kon ik naar het volgende item. En daar herhaalde voornoemde cyclus zich tot ik uiteindelijk, honderden handelingen later, eindelijk mijn declaratie succesvol kon indienen.
Dank voor je uitleg. Het is vervelend om te horen dat het declareren zo moeilijk ging; dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik heb je probleem besproken met de collega's die verantwoordelijk zijn voor de formulieren. Ze herkennen het probleem en hebben aangegeven dat sommige adblockers deze situatie kunnen veroorzaken. Door de adblocker wordt je door ons veiligheidssysteem als een 'robot' gezien, waardoor je maar weinig tijd krijgt om het formulier verder in te vullen. Heel vervelend!
We zijn druk bezig om dit probleem op te lossen. In de tussentijd hebben we een tijdelijke oplossing: je kunt je adblocker uitschakelen terwijl je ons declaratieformulier invult. Na het versturen van het formulier kun je de adblocker dan weer inschakelen. Je kunt ook onze website toevoegen aan de instellingen van je adblocker onder "website toestaan" of "website whitelisten."
Ik hoop dat deze tips je helpen om het probleem op te lossen. Laat het me weten als je nog vragen hebt.
Dank voor je uitleg. Het is vervelend om te horen dat het declareren zo moeilijk ging; dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik heb je probleem besproken met de collega's die verantwoordelijk zijn voor de formulieren. Ze herkennen het probleem en hebben aangegeven dat sommige adblockers deze situatie kunnen veroorzaken. Door de adblocker wordt je door ons veiligheidssysteem als een 'robot' gezien, waardoor je maar weinig tijd krijgt om het formulier verder in te vullen. Heel vervelend!
We zijn druk bezig om dit probleem op te lossen. In de tussentijd hebben we een tijdelijke oplossing: je kunt je adblocker uitschakelen terwijl je ons declaratieformulier invult. Na het versturen van het formulier kun je de adblocker dan weer inschakelen. Je kunt ook onze website toevoegen aan de instellingen van je adblocker onder "website toestaan" of "website whitelisten."
Ik hoop dat deze tips je helpen om het probleem op te lossen. Laat het me weten als je nog vragen hebt.