In mijn Zilveren Kruis staat veel informatie over je verzekering. Hoe vind jij er je weg?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd hoe jij je weg vindt in Mijn Zilveren Kruis.

Mijn Zilveren Kruis is de plek waar je informatie vindt over jouw eigen verzekering. Ook kun je hier ook allerlei verzekeringszaken zelf regelen.

Wil jij mij helpen? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Ik ben benieuwd naar jouw blik op onderstaande vragen:

  • Welke functies helpen jou om je weg te vinden op Mijn Zilveren Kruis?
  • Waar kunnen we het makkelijker maken om je informatie te vinden?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Offline

    Hallo ,

     

    Ik kan niet in de omgeving van ZK dus het zou best kunnen dat de functies die ik hieronder beschrijf al aanwezig zijn in de omgeving.

     

    Wat ik merk bij websites van ziektekostenverzekeringen dat ze de belangrijke zaken van een aanvullende verzekering opsommen en de rest moet je teruggaan zoeken in een lijst waar alle pakketten in staan. Je zou het de verzekerde makkelijker maken als je binnen de omgeving op basis van de polis een lijst met een zoekfunctie neerzet waar alleen de vergoeding in staat van de huidige polis.

     

    Ook zie je vaak een zorgoverzicht met het totaal wat er voor die zorgsoort is gedeclareerd. Ik mis hier ergens een overzicht met het maximaal te vergoeden bedrag zodat je dit snel kunt zien en niet zelf hoeft te gaan rekenen.

     

    Ik begrijp dat je dan veel kleine metertjes krijgt in je omgeving. Als je dit oplost door een filter of een menu te maken waarin de verzekerde bepaalde zorg aan en uit kan vinken kan je een gepersonaliseerd dashboard creëren. Vergeet hierbij vooral de eigenrisico stand en de eigen bijdrage op medicijnen niet.

Reageren
  • Offline

    Hallo ,

     

    Ik kan niet in de omgeving van ZK dus het zou best kunnen dat de functies die ik hieronder beschrijf al aanwezig zijn in de omgeving.

     

    Wat ik merk bij websites van ziektekostenverzekeringen dat ze de belangrijke zaken van een aanvullende verzekering opsommen en de rest moet je teruggaan zoeken in een lijst waar alle pakketten in staan. Je zou het de verzekerde makkelijker maken als je binnen de omgeving op basis van de polis een lijst met een zoekfunctie neerzet waar alleen de vergoeding in staat van de huidige polis.

     

    Ook zie je vaak een zorgoverzicht met het totaal wat er voor die zorgsoort is gedeclareerd. Ik mis hier ergens een overzicht met het maximaal te vergoeden bedrag zodat je dit snel kunt zien en niet zelf hoeft te gaan rekenen.

     

    Ik begrijp dat je dan veel kleine metertjes krijgt in je omgeving. Als je dit oplost door een filter of een menu te maken waarin de verzekerde bepaalde zorg aan en uit kan vinken kan je een gepersonaliseerd dashboard creëren. Vergeet hierbij vooral de eigenrisico stand en de eigen bijdrage op medicijnen niet.

Onderliggend
Geen gegevens