Nieuwe klanten beter helpen

Nieuw bij Zilveren Kruis? Van harte welkom! We gaan graag met je in gesprek over hoe je de afgelopen weken hebt ervaren.

In gesprek

Offline

In januari mochten we jou en vele anderen verwelkomen als nieuwe klant. Bedankt voor je keuze voor Zilveren Kruis! Ik ben nieuwsgierig naar je eerste indruk van Zilveren Kruis.

Je kreeg in de afgelopen weken een paar e-mails van ons. Om je een beetje wegwijs te maken.  Hebben die e-mails je geholpen?

Vertel mij hier welke vragen je had, en of het je gelukt is antwoord te vinden. Wat kunnen wij doen om je (nog) beter van dienst te zijn als nieuwe klant?

Nog even kort iets over mezelf. Ik werk bij Zilveren Kruis als digital marketeer. Ik doe mijn best het onze klanten makkelijker te maken door op het juiste moment de juiste informatie aan te bieden. Bijvoorbeeld op de website of in onze digitale nieuwsbrief. Ik ga graag met je in gesprek, dus laat van je horen!   – Wendelien

Meer informatie over dit thema

Mensen die in 2021 zijn overgestapt naar Zilveren Kruis vertellen hier over hun ervaring. Ging de overstap soepel? Of liepen zij ergens tegenaan? Door hiernaar te luisteren, hopen we te ontdekken hoe wij nieuwe klanten (nog) beter kunnen verwelkomen.

Ben jij ook nieuw bij Zilveren Kruis? Laat van je horen!

Forum - Threadlijst
Van