Hoe zorgen we dat elke verzekerde zijn stem kan laten horen?

Luisteren naar de wensen van verzekerden en hen laten weten wat je met hun wensen doet. Daar draait de nieuwe wet verzekerdeninvloed om. Samen met  en andere collega’s kijk ik daarom naar hoe wij verzekerden invloed laten hebben, bijvoorbeeld over de manier waarop wij met klanten communiceren en over de afspraken die wij met zorgverleners maken.

Daarom ben ik benieuwd hoe we ervoor kunnen zorgen dat iedere verzekerde weet van de mogelijkheden om mee te denken.

Hoe kunnen wij elke verzekerde laten meedenken?

En hoe maken we dit voor iedereen zo gemakkelijk en toegankelijk mogelijk? Heb jij daar ideeën over?

Bovenliggend
  • Offline

    Hallo  ,

    Ik heb in je andere onderwerp ook gereageerd, deze tekst heeft wat overlap.

    Je hebt als verzekeringsmaatschapij een hele diversiteit aan mensen. Je hebt mensen die het prima vinden om beleidstukken te lezen maar je hebt ook mensen die het beter begrijpen als je het in een infograpic neerzet.

    Per onderwerp moet je telkens je keuzes afwegen.

    - Je kunt het als tekst aanbieden

    - Je kunt het in topic vorm aanbieden

    - Je kunt het in een samenwerkingsverband aanbieden waarin je bepaalde zaken combineerd (zoals Teams)

    - Online meetings met niet alleen je verzekeringsraad

    Bij dit alles is het belangrijk om de toegankelijkheid van Doven en slechtziende niet te vergeten.

Reageren
  • Offline

    Hallo  ,

    Ik heb in je andere onderwerp ook gereageerd, deze tekst heeft wat overlap.

    Je hebt als verzekeringsmaatschapij een hele diversiteit aan mensen. Je hebt mensen die het prima vinden om beleidstukken te lezen maar je hebt ook mensen die het beter begrijpen als je het in een infograpic neerzet.

    Per onderwerp moet je telkens je keuzes afwegen.

    - Je kunt het als tekst aanbieden

    - Je kunt het in topic vorm aanbieden

    - Je kunt het in een samenwerkingsverband aanbieden waarin je bepaalde zaken combineerd (zoals Teams)

    - Online meetings met niet alleen je verzekeringsraad

    Bij dit alles is het belangrijk om de toegankelijkheid van Doven en slechtziende niet te vergeten.

Onderliggend
Geen gegevens