Zilveren Kruis logo
A A
Consumenten Zakelijk Zorgaanbieders
Deel je idee Denk mee over Samen Bereikt Veel voorkomende thema's Zo werkt Samen
  • Deel je idee
  • Denk mee over
    • Ideeën van klanten
    • Projecten van Zilveren Kruis
  • Samen Bereikt
  • Veel voorkomende thema's
  • Zo werkt Samen
  • Meer
  • Annuleren
  • Inloggen
janadriaanse

Profiel van janadriaanse

Vermeldingen
  • Profiel
  • Activiteit
  • Groepen
  • Vriend
  • Vermeldingen
  • Likes
  • Prestaties
  • Bladwijzers
  • Blogposts
  • Vragen
  • Meer
  • Annuleren
  • Opmerking op tandarts

    Marjolein - Zilveren Kruis
    Marjolein - Zilveren Kruis

    janadriaanse Goede punten! Heb je dit wel eens besproken met je tandarts?

    • 24 dagen geleden
    • tandarts
  • Opmerking op chatbot

    Frans - Zilveren Kruis
    Frans - Zilveren Kruis

    Goedemiddag janadriaanse dank je wel voor jouw reacties. Uiteraard geven wij antworden die zijn getoetst door onze productinhoudelijke afdeling en onze medewerkers van de klantenservice. Maar natuurlijk zitten naast Ziv ook onze medewerkers klaar om jouw…

    • 9 maanden geleden
    • chatbot
  • Opmerking op chatbot

    Carola - Zilveren Kruis
    Carola - Zilveren Kruis

    Bedoel je dat je bij andere chatbots de ervaring hebt dat je geen antwoord kreeg op je vraag janadriaanse of bedoel je iets anders met 'je neus stoten'? Zou je als je een vraag hebt over je zorgverzekering eventueel wel gebruik maken van onze chatbot?…

    • 9 maanden geleden
    • chatbot
  • Opmerking op Goed voorbereid op vakantie

    Carola - Zilveren Kruis
    Carola - Zilveren Kruis

    janadriaanse Dat klinkt al een goede voorbereiding. En de reis registreren in de app van het ministerie is een mooie tip!

    Je hebt dan ook vast nagedacht over je verzekering voordat je op vakantie gaat?  

    • 11 maanden geleden
    • Goed voorbereid op vakantie
  • Opmerking op Zoe: informatie inklappen of niet?

    Michel - Zilveren Kruis
    Michel - Zilveren Kruis

    Hoi reesink, hss, janadriaanse, janenjokeroelfsema, Dikoké, @léon, 

    Ik lees dat jullie liever geen chatbot gebruiken. Geen zorgen, andere manieren om je vraag te stellen blijven gewoon bestaan.

    Ik ben wel benieuwd: hebben jullie een negatieve ervaring…

    • meer dan 2 jaar geleden
    • Zoe: informatie inklappen of niet?
AbroadAchmeaAddress homeAeroplaneAlternative Healthapp-storeappleArchivearrow-downarrow-leftarrow-rightarrow-upAvatarBallpointBinocularsbonesCalculatorcalenderCaretakerschevron-rightclockCommentingcommunityIconCoronacross-signcrosslogo digiddip pendocumentDownloadEmailexclamationeyeEyesfacebookFeetfilefilmfind-compensationfishFysiotheraphyhandsHear And SpeakHomeHospitalIdeainfo-signinstagramKeylamplaptopLego BricksLifestyleLight BulbLike EmptyLike FulllinkedinLiving RoomLocation MarkerLoopMailMedicinMegaphoneMental HealthmenuMobileMoney Slicemost chosenNewNote CrossedNote MoneyNoteNotificationsok-signokpaint-rollerpayment-cardPayment infoPersonal infoPiggy Bankplay-storeplus-markerplus-signPlusPregnancyPrivate MessagingQuestion AnswerReceiving MoneyRemainingrssscaleSearchShaking HandsShield CrossedShield StarredSkinSmartphonespeakerspinnerstarTeeththumbs-upToolsToothTransportTreatmenttwitteruploadUserwarning-signwhatsappyoutubeyoutube
action-block-cornerdivider-1divider-2experience-header-blockquote-cornerSquareSquare
  • disclaimer
  • privacy
  • veiligheid
  • cookies
  • wijzer in geldzaken

Volg ons op:

  • Facebook
  • Twitter
  • Community
  • Youtube
Zilveren Kruis is onderdeel van