Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend Opmerking Onderliggend
  • Offline als antwoord op Carola - Zilveren Kruis

    Ik bel wel gewoon, want ik vind een chatbot een onpersoonlijk ding en meestal krijg ik toch niet het antwoord wat ik zoek. Ik probeer het niet eens meer. Ik heb ziv voor u uitgeprobeerd en deze herkende wel mijn pakket en ook hoeveel ik nog tegoed heb voor bioresonantie. Dat vond ik dan wel weer positief. Bij pedicure medische voet kreeg ik wel de vergoeding te zien, maar niet hoeveel ik nog vergoed krijg. Dat kan dus beter.