Ik kijk meestal eerst op de website, maar voor sommige vragen spreek ik liever met een medewerker

Je hebt een vraag over je verzekering of wilt iets regelen bij een bedrijf als Zilveren Kruis. Wat doe je dan? Ga je zelf online op onderzoek? Of neem je contact op met onze klantenservice?

Steeds meer mensen kijken eerst op de website. Maar in sommige situaties is het prettig om (ook) iemand van de klantenservice te spreken. Om iets wat je online zag bevestigd te krijgen bijvoorbeeld.

De manier waarop je antwoord zoekt – online of via de klantenservice – hangt ook af van hoe ongerust je bent. Voor de een is een vraag over zorg of geldzaken veel spannender dan voor de ander. Dat doet wat met hoe je geholpen wilt worden.

Hoe is dat voor jou?

Je begint meestal online. In welke situaties is dat meer dan genoeg? En wanneer spreek je toch liever iemand van onze klantenservice?

Bovenliggend
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Beste Ruud, ik was op zoek naar oogpleisters voor een lui oog van mij dochter van 2. Ik wilde weten bij welke gecontracteerde leverancier ik hiervoor terecht kon en zocht dit op via de website. Echter kwam ik uit in de categorie verbandmiddelen met meer dan 20 gecontracteerde leveranciers. Een paar van deze heb ik gebeld om te bestellen maar bleken geen oogpleisters te hebben. Toen heb ik contact opgenomen met Zilveren Kruis. Deze mevrouw wist mij ook niet te vertellen bij welke van die meer dan 20 gecontracteerde leveranciers ze ook daadwerkelijk oogpleisters hadden. Ik moest ze allemaal maar bij langs gaan en bellen. Uiteindelijk is het gelukt maar het heeft een hoop tijd en belminuten gekost. Misschien kunnen jullie hierin iets aanpassen. Groet, Marjan

Reageren
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Beste Ruud, ik was op zoek naar oogpleisters voor een lui oog van mij dochter van 2. Ik wilde weten bij welke gecontracteerde leverancier ik hiervoor terecht kon en zocht dit op via de website. Echter kwam ik uit in de categorie verbandmiddelen met meer dan 20 gecontracteerde leveranciers. Een paar van deze heb ik gebeld om te bestellen maar bleken geen oogpleisters te hebben. Toen heb ik contact opgenomen met Zilveren Kruis. Deze mevrouw wist mij ook niet te vertellen bij welke van die meer dan 20 gecontracteerde leveranciers ze ook daadwerkelijk oogpleisters hadden. Ik moest ze allemaal maar bij langs gaan en bellen. Uiteindelijk is het gelukt maar het heeft een hoop tijd en belminuten gekost. Misschien kunnen jullie hierin iets aanpassen. Groet, Marjan

Onderliggend