Ik kijk meestal eerst op de website, maar voor sommige vragen spreek ik liever met een medewerker

Je hebt een vraag over je verzekering of wilt iets regelen bij een bedrijf als Zilveren Kruis. Wat doe je dan? Ga je zelf online op onderzoek? Of neem je contact op met onze klantenservice?

Steeds meer mensen kijken eerst op de website. Maar in sommige situaties is het prettig om (ook) iemand van de klantenservice te spreken. Om iets wat je online zag bevestigd te krijgen bijvoorbeeld.

De manier waarop je antwoord zoekt – online of via de klantenservice – hangt ook af van hoe ongerust je bent. Voor de een is een vraag over zorg of geldzaken veel spannender dan voor de ander. Dat doet wat met hoe je geholpen wilt worden.

Hoe is dat voor jou?

Je begint meestal online. In welke situaties is dat meer dan genoeg? En wanneer spreek je toch liever iemand van onze klantenservice?

Bovenliggend
  • Offline

    Hoi Ruud, 

    Voor het bekijken van mijn zorgpremie, mijn resterend eigen risico, mijn zorgkosten en het indienen van declaraties maak ik gebruik van de website "Mijn Zilveren Kruis". 

    Als ik een persoonlijke vraag heb, bijvoorbeeld over een gewenste operatie, bel ik de Klantenservice.

    Zo kon de wachttijd voor een door mij gewenste en medisch noodzakelijke staaroperatie aanzienlijk worden verkort dankzij de bemiddeling door een uiterst behulpzame medewerkster van jullie klantenservice.

    Groet Arthur

  • Offline als antwoord op arthurw:

    Hoi Arthur,

    Dank voor het delen. Helder. Fijn om te zien dat je onze digitale mogelijkheden succesvol gebruikt. Wachttijdbemiddeling is een typisch voorbeeld van mensenwerk. Op dat gebied hebben wij geen ambitie om dit te digitaliseren. Ik ben blij te lezen dat mijn collega behulpzaam was.

    Hartelijke groet,

    Ruud

Reageren Onderliggend
Geen gegevens