Digitaal contact met je huisarts

We gaan allemaal wel eens naar de huisarts. Maar het is al lang niet meer de enige manier. Steeds vaker hebben patiënten naast gewone consulten ook digitaal contact met hun huisarts, bijvoorbeeld door (beeld)bellen of via e-mail. De afgelopen tijd was dat vanwege corona vaak de enige optie. Voor de toekomst kijken we of het voor de patiënt soms ook een prettigere optie is.  

Met mijn collega’s kijk ik hoe we jou de keuze kunnen geven om digitaal contact te hebben. En dan is het natuurlijk belangrijk dat de mogelijkheden aansluiten bij wat jij belangrijk vindt. Daarom zijn we benieuwd: heb jij ervaring met digitaal contact met je huisarts? En wat vind je daar prettig bij en wat juist niet?

Bovenliggend
  • Offline

    Hoi Cathelijne, 

    Bij ons kun je alleen telefonisch contact hebben met de assistentes en verder doen ze niet aan digitaal contact. Ik woon ook in het dorp in Arnhem en wij hebben een medische dienst waar een aantal huisartsen zitten. Maar waar ik zo doodmoe van word is dat er zo veel wisselingen van huisartsen zijn. Ik heb al dit jaar 3 verschillende huisartsen gehad en de 4e keer komt er ook al aan. Ben je net gewend dan gaan ze weer.

Reageren
  • Offline

    Hoi Cathelijne, 

    Bij ons kun je alleen telefonisch contact hebben met de assistentes en verder doen ze niet aan digitaal contact. Ik woon ook in het dorp in Arnhem en wij hebben een medische dienst waar een aantal huisartsen zitten. Maar waar ik zo doodmoe van word is dat er zo veel wisselingen van huisartsen zijn. Ik heb al dit jaar 3 verschillende huisartsen gehad en de 4e keer komt er ook al aan. Ben je net gewend dan gaan ze weer.

Onderliggend