• Reacties 18 reacties
  • Abonnees 21 abonnees
  • Weergaven 130219 weergaven
  • Gebruikers 0 leden zijn hier

Digitaal contact met je huisarts

We gaan allemaal wel eens naar de huisarts. Maar het is al lang niet meer de enige manier. Steeds vaker hebben patiënten naast gewone consulten ook digitaal contact met hun huisarts, bijvoorbeeld door (beeld)bellen of via e-mail. De afgelopen tijd was dat vanwege corona vaak de enige optie. Voor de toekomst kijken we of het voor de patiënt soms ook een prettigere optie is.  

Met mijn collega’s kijk ik hoe we jou de keuze kunnen geven om digitaal contact te hebben. En dan is het natuurlijk belangrijk dat de mogelijkheden aansluiten bij wat jij belangrijk vindt. Daarom zijn we benieuwd: heb jij ervaring met digitaal contact met je huisarts? En wat vind je daar prettig bij en wat juist niet?

Bovenliggend
  • Gisteren digitaal door gestuurd van huisarts naar ziekenhuis te Goes en ne 2 uur contact met de afdeling wat zeer snel is gegaan

Reactie
  • Gisteren digitaal door gestuurd van huisarts naar ziekenhuis te Goes en ne 2 uur contact met de afdeling wat zeer snel is gegaan

Onderliggend
  • Hoi Wim, wat goed om je hier weer te zien! Lees ik nou goed dat je dezelfde dag nog digitaal contact hebt gehad met de arts in het ziekenhuis? Dat is zeker snel! Hoe beviel het digitaal contact?

Groet,
    Jasper

• Jasper ik moet toegeven dat ik hier in toch een achterstand hebt ongeacht met wie zoals ik heb aangegeven van huisarts naar afdeling ziekenhuis en hierna van uit ziekenhuis heeft niet meer dan 4 uur geduurd digitaal naar mij zelf maar ook naar de behandelde huisarts. wat mij als met digitaal  zeer goed werkt

• Dat is ook geen probleem. Volgens mij valt het ook reuze mee, de achterstand, want ik zag al reacties op verschillende plaatsen. Neem rustig de tijd.

Goed dat je de ervaring met het ziekenhuis hier deelt, Wim. Mogelijk dat je bij bepaalde consulten in de toekomst ook nog de keuze hebt om digitaal met de arts te bespreken.