Hero Image

Hulp bij het kiezen van je verzekering
Je verzekering kiezen of veranderen: dat doet iedereen anders.

De een wil het snel kunnen regelen, geen gezeur. De ander zoekt het eerst tot op de bodem uit. En dan is er nog een groep die twijfelt en eigenlijk wel wat hulp verwacht bij het kiezen.

Je weet meteen bij welke groep jij hoort, toch? Want nog maar een paar maanden geleden nam je een beslissing voor je zorgverzekering in 2022.

Waar liep jij tegenaan toen je je verzekering koos of veranderde? En wat ging soepel?

Welke hulp verwacht je van (de website van) Zilveren Kruis bij het maken van je keuze?

Met jouw antwoord maken we onze website voor komend jaar weer beter, zodat het makkelijker wordt om een pakket te kiezen

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Het kiezen van een (aanvullende) verzekering ging vrij soepel. Het heeft me vooral tijd gekost omdat ik alles goed uit wilde zoeken,  aangezien ik iets meer zorg nodig heb. Mijn persoonlijke mening is dat er niet veel te verbeteren is, het zoeken naar wat wel en niet vergoed word zal altijd tijd in beslag nemen. Mijn enige suggestie is een uitbreiding van de zoektermen, maar dit is geen noodzaak. Ik heb alles kunnen vinden wat ik zocht. Tot zover ben ik heel tevreden met mijn keuze!

  • Offline als antwoord op Ilse

    Goed dat je dit aangeeft Ilse. Je schrijft dat je van te voren al goed wist dat je meer zorg nodig hebt. Helpt dat dan ook wanneer je de keuze aan het maken bent op de website? Of zou je op dat moment juist ondersteuning nodig hebben?

Opmerking Onderliggend