Hero Image

Hulp bij het kiezen van je verzekering

Je verzekering kiezen of veranderen: dat doet iedereen anders.

De een wil het snel kunnen regelen, geen gezeur. De ander zoekt het eerst tot op de bodem uit. En dan is er nog een groep die twijfelt en eigenlijk wel wat hulp verwacht bij het kiezen.

Je weet meteen bij welke groep jij hoort, toch? Want nog maar een paar maanden geleden nam je een beslissing voor je zorgverzekering in 2022.

Waar liep jij tegenaan toen je je verzekering koos of veranderde? En wat ging soepel?

Welke hulp verwacht je van (de website van) Zilveren Kruis bij het maken van je keuze?

Met jouw antwoord maken we onze website voor komend jaar weer beter, zodat het makkelijker wordt om een pakket te kiezen

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Beslissend voor mij is dat er de mogelijkheid bestaat om als klant een hulplijn te gebruiken in mijn geboortetaal, Engels. Ik kan een paar woorden Nederlands spreken maar toch is het handig om me te uiten in het Engels als het om een bahandeling of ziekte gaat.Qua de website, alleen maar een opmerking: zou het niet mogelijk zijn om een betere vrduidelijking te maken onder Mijn ZK van de te downloaden correspondentie. Vaak download ik de verkeerde brief van ZK.

Reactie
  • Offline

    Beslissend voor mij is dat er de mogelijkheid bestaat om als klant een hulplijn te gebruiken in mijn geboortetaal, Engels. Ik kan een paar woorden Nederlands spreken maar toch is het handig om me te uiten in het Engels als het om een bahandeling of ziekte gaat.Qua de website, alleen maar een opmerking: zou het niet mogelijk zijn om een betere vrduidelijking te maken onder Mijn ZK van de te downloaden correspondentie. Vaak download ik de verkeerde brief van ZK.

Onderliggend