Hulp bij het kiezen van je verzekering
Je verzekering kiezen of veranderen: dat doet iedereen anders.

De een wil het snel kunnen regelen, geen gezeur. De ander zoekt het eerst tot op de bodem uit. En dan is er nog een groep die twijfelt en eigenlijk wel wat hulp verwacht bij het kiezen.

Je weet meteen bij welke groep jij hoort, toch? Want nog maar een paar maanden geleden nam je een beslissing voor je zorgverzekering in 2022.

Waar liep jij tegenaan toen je je verzekering koos of veranderde? En wat ging soepel?

Welke hulp verwacht je van (de website van) Zilveren Kruis bij het maken van je keuze?

Met jouw antwoord maken we onze website voor komend jaar weer beter, zodat het makkelijker wordt om een pakket te kiezen

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Beslissend voor mij is dat er de mogelijkheid bestaat om als klant een hulplijn te gebruiken in mijn geboortetaal, Engels. Ik kan een paar woorden Nederlands spreken maar toch is het handig om me te uiten in het Engels als het om een bahandeling of ziekte gaat.Qua de website, alleen maar een opmerking: zou het niet mogelijk zijn om een betere vrduidelijking te maken onder Mijn ZK van de te downloaden correspondentie. Vaak download ik de verkeerde brief van ZK.

  • Bedankt voor je uitgebreide toelichting, Barry. Goed punt ook over de hulplijn in het Engels. Bedoel je dat zo dat je hulp wil bij het kiezen van je pakket? En welke manier zou de hulp voor jou goed werken?

    Ik zie in je bericht ook dat je iets duidelijker wil zien in Mijn Zilveren Kruis. Je kan jouw wens met ons delen op Samen! 

Opmerking Onderliggend
Geen gegevens