• Vergrendeld Vergrendeld
  • Reacties 13 reacties
  • Abonnees 27 abonnees
  • Weergaven 70402 weergaven
  • Gebruikers 0 leden zijn hier

Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd wat jij vindt van Mijn Zilveren Kruis.

Mijn Zilveren Kruis is de plek waar je informatie vindt over jouw eigen verzekering. Ook kun je hier allerlei verzekeringszaken zelf regelen.

Wil je mij helpen? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Ik ben benieuwd hoe jij kijkt naar onderstaande vragen:

1. Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

2. Wat zou jij nog meer willen zien of regelen?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Bedankt voor al jullie reacties, erg leuk om te lezen waar jullie Mijn Zilveren Kruis voor gebruiken.

    Beste  

    Heel fijn dat je op zo veel topic’s een reactie hebt gegeven! Mooi om te lezen dat je al heel veel regelt en bekijkt op Mijn Zilveren Kruis. Gebruik je de DigiD app om in te loggen, of doe je dit met gebruikersnaam en wachtwoord? Goed om te weten is dat de app een update heeft gehad, ik ben benieuwd naar je mening over de nieuwe app!

    Klopt het dat je het met machtigen hebt over het toestemming aanvragen voor een vergoeding? Zie deze webpagina. En je zou dan graag inzicht willen krijgen voor welke vergoedingen je een machtiging/toestemming hebt zodat je zeker weet dat dit goed verloopt met de vergoeding? Een goed punt, zelf hem ik mij hier nog niet zo in verdiept, maar ik kan mij voorstellen dat dit een mooie toevoeging zou kunnen zijn.  geeft aan ook baat te hebben bij dit onderdeel. 

    Beste  

    Bedankt voor je reactie, wat fijn om te lezen dat je Mijn Zilveren Kruis regelmatig gebruikt. Is het voor jou gemakkelijk om te zien waar een rekening betrekking op heeft, en welke pagina gebruik je hiervoor? 

    Kun je mij iets meer vertellen over het checken van je polis en de bijbehorende vergoedingen? Welke stappen doorloop je hierbij, en welke documenten of pagina’s gebruik je? Wij proberen ook elk jaar verbeteringen te maken op het oriënteren op het komende jaar. Het zou leuk zijn als je hier ons nog meer over kunt vertellen. Alvast bedankt!

    Beste  

    Heel fijn dat je in meerdere topic’s hebt gereageerd, heel waardevol!

    Mooi dat je Mijn Zilveren Kruis raadpleegt, en dat je zo veel nieuwe kansen ziet voor ons. Hoe vind je het aanpassen van je verzekering gaan, is dit gemakkelijk te regelen en te vinden?

    Wat ik vooral naar voren zie komen in je reactie is dat je inzicht wil in het gebruik van je vergoedingen, hoeveel heb ik nog en wanneer mag ik weer declareren. Op de maximale vergoedingen pagina hebben we dit al voor een aantal vergoedingen gedaan, je kunt hier inzien wat je al verbruikt hebt en ook wanneer de vergoeding vergoed wordt. We hebben hier nog niet alle vergoedingen,  maar voor brillen is dit wel mogelijk.  Je kunt even een kijkje nemen op de maximale vergoedingen pagina. Ik ben dan erg benieuwd of deze pagina tegemoet komt aan de wens die je hebt voor alle vergoedingen. 

    Beste  

    Fijn dat je op meerdere topic’s hebt gereageerd, hier kan ik zeker iets mee!  Begrijp ik goed dat je bij de declaratie zou willen zien waar hij zich momenteel bevind? Dat wij inzicht geven in dat hij ter controle ligt bij onze medewerkers, en dat wanneer deze bekeken is er een tekst komt met : het bedrag wordt overgemaakt naar uw betaalrekening. Waar zou je deze informatie willen zien in het klantdomein of ook in de App?

    Mooi om te lezen dan jij ook baat zou hebben bij de machtiging inzicht waar  ook over sprak. Waar zou jij de machtiging terug wullen zien? Bedankt voor je reactie!

Reactie
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Bedankt voor al jullie reacties, erg leuk om te lezen waar jullie Mijn Zilveren Kruis voor gebruiken.

    Beste  

    Heel fijn dat je op zo veel topic’s een reactie hebt gegeven! Mooi om te lezen dat je al heel veel regelt en bekijkt op Mijn Zilveren Kruis. Gebruik je de DigiD app om in te loggen, of doe je dit met gebruikersnaam en wachtwoord? Goed om te weten is dat de app een update heeft gehad, ik ben benieuwd naar je mening over de nieuwe app!

    Klopt het dat je het met machtigen hebt over het toestemming aanvragen voor een vergoeding? Zie deze webpagina. En je zou dan graag inzicht willen krijgen voor welke vergoedingen je een machtiging/toestemming hebt zodat je zeker weet dat dit goed verloopt met de vergoeding? Een goed punt, zelf hem ik mij hier nog niet zo in verdiept, maar ik kan mij voorstellen dat dit een mooie toevoeging zou kunnen zijn.  geeft aan ook baat te hebben bij dit onderdeel. 

    Beste  

    Bedankt voor je reactie, wat fijn om te lezen dat je Mijn Zilveren Kruis regelmatig gebruikt. Is het voor jou gemakkelijk om te zien waar een rekening betrekking op heeft, en welke pagina gebruik je hiervoor? 

    Kun je mij iets meer vertellen over het checken van je polis en de bijbehorende vergoedingen? Welke stappen doorloop je hierbij, en welke documenten of pagina’s gebruik je? Wij proberen ook elk jaar verbeteringen te maken op het oriënteren op het komende jaar. Het zou leuk zijn als je hier ons nog meer over kunt vertellen. Alvast bedankt!

    Beste  

    Heel fijn dat je in meerdere topic’s hebt gereageerd, heel waardevol!

    Mooi dat je Mijn Zilveren Kruis raadpleegt, en dat je zo veel nieuwe kansen ziet voor ons. Hoe vind je het aanpassen van je verzekering gaan, is dit gemakkelijk te regelen en te vinden?

    Wat ik vooral naar voren zie komen in je reactie is dat je inzicht wil in het gebruik van je vergoedingen, hoeveel heb ik nog en wanneer mag ik weer declareren. Op de maximale vergoedingen pagina hebben we dit al voor een aantal vergoedingen gedaan, je kunt hier inzien wat je al verbruikt hebt en ook wanneer de vergoeding vergoed wordt. We hebben hier nog niet alle vergoedingen,  maar voor brillen is dit wel mogelijk.  Je kunt even een kijkje nemen op de maximale vergoedingen pagina. Ik ben dan erg benieuwd of deze pagina tegemoet komt aan de wens die je hebt voor alle vergoedingen. 

    Beste  

    Fijn dat je op meerdere topic’s hebt gereageerd, hier kan ik zeker iets mee!  Begrijp ik goed dat je bij de declaratie zou willen zien waar hij zich momenteel bevind? Dat wij inzicht geven in dat hij ter controle ligt bij onze medewerkers, en dat wanneer deze bekeken is er een tekst komt met : het bedrag wordt overgemaakt naar uw betaalrekening. Waar zou je deze informatie willen zien in het klantdomein of ook in de App?

    Mooi om te lezen dan jij ook baat zou hebben bij de machtiging inzicht waar  ook over sprak. Waar zou jij de machtiging terug wullen zien? Bedankt voor je reactie!

Onderliggend
Geen gegevens