Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd wat jij vindt van Mijn Zilveren Kruis.

Mijn Zilveren Kruis is de plek waar je informatie vindt over jouw eigen verzekering. Ook kun je hier allerlei verzekeringszaken zelf regelen.

Wil je mij helpen? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Ik ben benieuwd hoe jij kijkt naar onderstaande vragen:

1. Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

2. Wat zou jij nog meer willen zien of regelen?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Ik gebruik Mijn Zilveren Kruis voornamelijk voor het inzien van mijn zorgkosten. Als ik bericht krijg dat er een extra bedrag van mijn rekening wordt afgeschreven dan log ik soms in om te kijken waar het betrekking op heeft.

    Voor het invullen van de belastingaangift raadpleeg ik ook de zorgkosten voor de zelf betaalde zaken, bijvoorbeeld medicijnen.

    Vóór aanvang van het nieuwe jaar check ik ook de polis en de vergoedingen.

Reageren
  • Ik gebruik Mijn Zilveren Kruis voornamelijk voor het inzien van mijn zorgkosten. Als ik bericht krijg dat er een extra bedrag van mijn rekening wordt afgeschreven dan log ik soms in om te kijken waar het betrekking op heeft.

    Voor het invullen van de belastingaangift raadpleeg ik ook de zorgkosten voor de zelf betaalde zaken, bijvoorbeeld medicijnen.

    Vóór aanvang van het nieuwe jaar check ik ook de polis en de vergoedingen.

Onderliggend
Geen gegevens