Stel jij je vraag over je zorgverzekering op Samen?

Op Samen kun je een vraag stellen over je zorgverzekering. Onze moderators beantwoorden je vragen, zodat ook andere verzekerden die naar dezelfde informatie op zoek zijn het antwoord makkelijk kunnen vinden. En andere communityleden kunnen ook meepraten als zij informatie of ervaringen hebben die jou verder kunnen helpen.

We zijn op dit moment bezig met het verbeteren van Samen. Daarom zijn we benieuwd naar jullie wensen en ervaringen met het stellen van een vraag. Wanneer zoek je antwoord op je vraag op Samen? En stel je je vraag op dan zelf of kijk je wat anderen al gevraagd hebben? En wat vind je prettig als je een vraag stelt op Samen en wat juist minder?

22-01-2021 - update van de moderator:
Afgelopen weken gingen jullie met Martin in gesprek over het verbeteren van het Samen platform. In het tabblad ‘Waar staan we nu’ bovenaan deze pagina lees je wat Martin met jullie input heeft gedaan.

Loop je nog ergens tegenaan? Of heb je een idee om Samen te verbeteren? Deel deze in het topic: Deel jouw eerste ervaringen met Samen

Bovenliggend
  • Het zou fijn zijn als de medewerkers van ZK als zodanig herkenbaar waren. Ook zouden grotere letters wel handig zijn voor het kader waarin je moet schrijven. Het is bij mij ( IPad Safari), héél petieterig.  Ik zou ook graag bijlagen willen toevoegen.

  • Offline als antwoord op feina:

    Hi Feina,


    Dank voor je reactie. Wat fijn, hier kunnen we wat mee.

    Wat betreft de herkenbaarheid voor medewerkers van Zilveren Kruis, dit is een onderwerp wat ook terug is gekomen bij de gebruikerstest. We gaan inderdaad kijken of we deze herkenbaarheid prominenter kunnen maken.

    Het is goed om even te kijken naar de tekst in de invoervelden. Als het goed is, is het wel mogelijk om een bijlage toe te voegen. Als je op mobiel zit, is het het foto icoontje. Of heb je het wellicht of een ander onderdeel?

    Ik hoor het graag van je.

  • als antwoord op Martin:

    Ik stuur je via een bijlage een screenshot van de te kleine lettergrootte. Alleen werkt dat niet. De eerste keer dat ik de bijlage toevoegde, lukte het wel, daarna niet meer en krijg ik meldingen dat ik uitgelogd ben. Dus op dit moment werkt het toevoegen van een bijlage niet. Het enige dat ik kan doen is een nieuwe bijlage proberen. En dat lukt wel. Conclusie: bijlages verdwijnen omdat jullie computer ‘ziet’ dat hij al een keer eerder is toegevoegd ( ook als dat niet gelukt is).

  • als antwoord op Martin:

    Een pdf lukt helemaal niet. Ik kies het kerk-symbool tjee, ik kies bladeren, ik kies ene pdf bestand, de bestandsnaam flitst dan over het scherm maar er verschijnt niets.

  • als antwoord op Martin:

    Een tets met een nieuw pdf bestand en ook nieuw ingelogd. Pdf test2 lukt ook niet: er verschijnt wel ½ seconde een melding “..... uploaden”, maar daarna zie je er niets van terug.

  • als antwoord op Martin:

    Ook heb ik last van dat ik tijdens het schrijven van een reactie spontaan uitgelogd wordt,met een oranje melding rechts boven. 
    ook heb ik last dat ik de oorspronkelijke reactie heel moeilijk kan terug vinden. In dit geval is de reactie van Martin op mijn eerste bijdrage over de nieuwe opmaak van het forum bijna niet te vinden. En heel onhandig.

Reageren
  • als antwoord op Martin:

    Ook heb ik last van dat ik tijdens het schrijven van een reactie spontaan uitgelogd wordt,met een oranje melding rechts boven. 
    ook heb ik last dat ik de oorspronkelijke reactie heel moeilijk kan terug vinden. In dit geval is de reactie van Martin op mijn eerste bijdrage over de nieuwe opmaak van het forum bijna niet te vinden. En heel onhandig.

Onderliggend
  • Offline als antwoord op feina:

    Hoi Feina, bedankt voor je toelichting en input. Het uitloggen na 5 minuten is helaas een bekend probleem. We werken er hard aan om dit op te lossen! Wanneer we hier meer over kunnen zeggen laten we dit uiteraard weten. Er is een topic in de huiskamer waar we dit soort bugs ook verzamelen en waar we de voortgang zullen delen.

    Het toevoegen van een PDF kan inderdaad op dit moment niet. Wat ik heb begrepen is dat er 3 bestandstypes kunnen worden toegevoegd als bijlage, namelijk gif, jpg, png. PDF dus op dit moment niet. Het klopt dat het systeem dan geen duidelijke melding geeft zodat je weer waarom je bijlage niet wordt geupload. Dit hebben we wel direct toegevoegd aan de verbeterlijst.

    Ik zag dat Martin al aangaf dat de letter grootte iets is waar hij naar gaat kijken. Bedankt voor je voorbeeld!