Hero Image

Hoe wil jij je gesprek met Ziv teruglezen?

In augustus vroegen we: Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot? We kregen daar veel reacties op, bijvoorbeeld de vraag waarom we 24/7 bereikbaar willen zijn. De meeste klanten die Ziv gebruiken doen dat tijdens kantooruren, maar op een gemiddelde dag krijgen we 22% van de vragen in de avond/nacht of vroege ochtend.

Ook gaven Meedenkers aan dat ze vaak toch bij een medewerker uitkomen. In 11% van alle gesprekken stelt Ziv zelf voor om verder te praten met een medewerker. Dat kan zijn omdat iemand vastloopt, maar ook omdat er een vraag wordt gesteld over een onderwerp waarover we liever persoonlijk in gesprek gaan. En in 14% van de gevallen zien we dat iemand zelf alsnog contact opneemt met de klantenservice. Maar liefst 75% van de mensen komt eruit met Ziv.

In de blog lees je meer over de reacties van de Meedenkers.

Veel gebruikers zijn positief over onze chatbot Ziv. Je kunt op een laagdrempelige manier een vraag stellen, zonder meteen contact te hoeven opnemen met een medewerker. Van gebruikers horen we dat ze het wel fijn zouden vinden als ze de gesprekken met Ziv later terug kunnen lezen. En dat lijkt ons een mooie stap vooruit met Ziv.

Daarom zijn we benieuwd: hoe wil jij je gesprek met Ziv teruglezen?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Een mooi resultaat voor ZIV die 75 %. Eigenlijk bel ik zelden tot nooit , maar via de AI aanbieders ga ik wel eens op zoek naar antwoorden. Als er al een gesprek plaatsvindt dan graag een button- gesprek opslaan-.    

  • Offline als antwoord op cool1946

    Hallo cool1946, dank je wel voor jouw input. We zijn zeker blij met die 75%, maar willen uiteraard nog meer waarde voor de klant leveren en daar werken we iedere dag hard voor. Wij zien ook dat de telefonische contactmomenten afnemen met onze klantenservice. Het is wel mooi dat onze collega;s van de klantenservice bij die vragen die wel worden gesteld, mooi het verschil kunnen maken van de klant. Een fijne avond nog en ook nog bedankt voor jouw idee mbt een button waarmee je het gesprek kunt downloaden. 

Opmerking
  • Offline als antwoord op cool1946

    Hallo cool1946, dank je wel voor jouw input. We zijn zeker blij met die 75%, maar willen uiteraard nog meer waarde voor de klant leveren en daar werken we iedere dag hard voor. Wij zien ook dat de telefonische contactmomenten afnemen met onze klantenservice. Het is wel mooi dat onze collega;s van de klantenservice bij die vragen die wel worden gesteld, mooi het verschil kunnen maken van de klant. Een fijne avond nog en ook nog bedankt voor jouw idee mbt een button waarmee je het gesprek kunt downloaden. 

Onderliggend
Geen gegevens