Chatten met onze chatbot: alle informatie in beeld of zelf uitklappen?

Onze chatbot helpt je met vragen over je vergoeding. Dat is meestal veel informatie. Daarom onderzoeken we wat onze klanten het prettigst vinden. Alle informatie meteen in beeld of kopjes die je zelf kunt uitklappen?

Log in en stem. En deel in de reacties waarom die versie jouw voorkeur heeft.

Klik op de afbeeldingen om ze groter te maken.

 Een gesprek met de chatbot Ziv met informatie voor paramedische herstelzorg waar alle tekst zichtbaar is met kopjesEen gesprek met de chatbot Ziv met informatie voor paramedische herstelzorg waar een deel van de tekst ingeklapt is en er alleen kopjes zichtbaar zijn

Log in en reageer

Bovenliggend Opmerking
  • Chatbot. Niet chatbox. Chatbot is een samentrekking van chatten en robot. Je wordt dus geacht te kletsen met een robot. Elk weldenkend mens kan bedenken dat daar niks goeds uit voort kan komen. Terwijl ik toch over het algemeen heel welwillend sta tegenover alle digitale mogelijkheden.

Onderliggend
Geen gegevens