Chatten met onze chatbot: alle informatie in beeld of zelf uitklappen?
Onze chatbot helpt je met vragen over je vergoeding. Dat is meestal veel informatie. Daarom onderzoeken we wat onze klanten het prettigst vinden. Alle informatie meteen in beeld of kopjes die je zelf kunt uitklappen?
Log in en stem. En deel in de reacties waarom die versie jouw voorkeur heeft.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ik ervaring heb met de chatbot van Zilveren Kruis, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Ik probeer die dingen nl. over het algemeen te mijden als de spreekwoordelijke pest en Zilveren Kruis had tot voor kort de mogelijkheid om te communiceren via de community en anders zijn ze telefonisch redelijk goed bereikbaar. Maar mijn ervaringen met chatbots in het algemeen zijn zonder uitzondering meer dan slecht. Soms heb je gewoon geen andere optie dan zo'n vermaledijde chatbot, maar dat heeft echt nog nooit tot een bevredigend resultaat geleid. Ze snappen je vraag niet, dus je krijgt het verkeerde antwoord of ze blijven eindeloos vragen stellen. Ik heb echt weleens zo'n chatbot uitgescholden voor 'stomme kippenlip', alvorens gefrustreerd de chatsessie te verbreken.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ik ervaring heb met de chatbot van Zilveren Kruis, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Ik probeer die dingen nl. over het algemeen te mijden als de spreekwoordelijke pest en Zilveren Kruis had tot voor kort de mogelijkheid om te communiceren via de community en anders zijn ze telefonisch redelijk goed bereikbaar. Maar mijn ervaringen met chatbots in het algemeen zijn zonder uitzondering meer dan slecht. Soms heb je gewoon geen andere optie dan zo'n vermaledijde chatbot, maar dat heeft echt nog nooit tot een bevredigend resultaat geleid. Ze snappen je vraag niet, dus je krijgt het verkeerde antwoord of ze blijven eindeloos vragen stellen. Ik heb echt weleens zo'n chatbot uitgescholden voor 'stomme kippenlip', alvorens gefrustreerd de chatsessie te verbreken.