E-mail met Klantenservice moet weer mogelijk zijn

Wat is het idee?

ZK heeft éénzijdig gemeend dat e-mail van klant naar Klantenservice niet meer mogelijk is. Anderzijds correspondeert ZK wel via e-mail naar de klant.

Met deze beslissing beperkt ZK de klant (mij dus) in de vrijheid zo goedkoop mogelijk met de Klantenservice te corresponderen. Dit is voor mij een duidelijke achteruitgang in klantvriendelijkheid!

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U wil met Zilveren Kruis via mail kunnen communiceren.
Ik zag dat mijn collega Rogier u op een andere plek op Samen uitleg gaf. In dit blogartikel leest u ‘Waarom Zilveren Kruis niet meer per e-mail antwoordt’.

Er komt een nieuwe manier om uw vraag te stellen: appchat in de Zilveren Kruis app. Deze optie is kosteloos. Samen-lid Carina deelde eind vorig jaar een vergelijkbare wens. Hier leest u het antwoord dat we haar gaven: Ook ’s avonds een vraag kunnen stellen bijvoorbeeld via een contactformulier.

Groet,
Jasper

Bovenliggend Opmerking Onderliggend
Geen gegevens