Ik wil kunnen e-mailen met Zilveren Kruis

Wat is het idee?

Ik kreeg vanmorgen een mail van jullie met de vraag of mijn zorgverzekering nog wel bij me past. Ook hier kan niet op gereageerd worden. Er wordt in de mail gewezen op de waardeloze contactopties welke jullie bieden: bellen (lang in de wacht hangen) Chatten (ook lang wachten en beperkte opties) of via social nonsensemedia. Ik wil graag weer gewoon antwoord kunnen geven op een mail, maar dit blokkeren jullie. Waarom? jullie mailen mij toch ook (tot vervelens aan toe) Ik wil in een mail gewoon mijn verhaal kunnen doen, jullie kunnen dan zelf het moment kiezen dat je de mail leest en behandelt. Tegenwoordig hebben veel bedrijven zo'n afstandelijk beleid en dat is om je dood te schamen. Bakken met geld aan mensen verdienen, maar geen gehoor als ze vragen of opmerkingen hebben.

Dus stel je open voor je klant.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hoi Anouk,

Je wil met Zilveren Kruis kunnen e-mailen. We hebben ervoor gekozen om geen klantvragen via e-mail meer te beantwoorden. In dit blogartikel lees je ‘Waarom Zilveren Kruis niet meer per e-mail antwoordt’.

Er komt een nieuwe manier om je vraag te stellen: appchat in de Zilveren Kruis app. Je kunt hier in je eigen tempo lezen en antwoorden. Samen-lid Carina deelde eind vorig jaar een vergelijkbare wens. Hier lees je het antwoord dat we haar gaven: Ook ’s avonds een vraag kunnen stellen bijvoorbeeld via een contactformulier.

Groet,
Sophie

meer dan 1 jaar geleden
Bovenliggend
  • Goedemiddag Anouk,

    Bedankt voor je idee over open staan voor de klant. Ik lees dat je graag zou willen kunnen antwoorden op mails die je van ons krijgt. Je vindt alle andere opties geen goede contactopties.

    Een mail sturen kan inderdaad niet meer. Dit heeft uiteraard een reden en legt mijn collega Frank in dit blog graag uit.

    In het blog vertelt Frank dat klanten veel tevredener zijn over bijvoorbeeld telefoon, WhatsApp en chat. We kunnen op deze kanalen klanten beter en sneller helpen.

    Ik ben benieuwd wat je precies mist aan het versturen van een mail? Wat maakt het voor jou fijner dan andere manieren van contact?

    Ik hoor het graag!

    Groet Michelle

Reactie
  • Goedemiddag Anouk,

    Bedankt voor je idee over open staan voor de klant. Ik lees dat je graag zou willen kunnen antwoorden op mails die je van ons krijgt. Je vindt alle andere opties geen goede contactopties.

    Een mail sturen kan inderdaad niet meer. Dit heeft uiteraard een reden en legt mijn collega Frank in dit blog graag uit.

    In het blog vertelt Frank dat klanten veel tevredener zijn over bijvoorbeeld telefoon, WhatsApp en chat. We kunnen op deze kanalen klanten beter en sneller helpen.

    Ik ben benieuwd wat je precies mist aan het versturen van een mail? Wat maakt het voor jou fijner dan andere manieren van contact?

    Ik hoor het graag!

    Groet Michelle

Onderliggend